Gå til innhold

Røyking... aaarrgghhhh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holdt opp å røyke i seks uker fordi vi skal prøve å få barn, og fordi jeg gjerne vil slutte. Min samboer klarte det ikke, og nå har jeg begynt igjen også :-(

Så sitter jeg og leser på nett at røyking nedsetter fruktbarhet for både menn og kvinner... og dette VET jeg jo, og blir så sinna på meg selv!!! Og røyker selvfølgelig enda mer, for jeg gir snart opp all denne prøvinga... er litt frust på meg i dag, har tid for mens neste uke, og er sikekrt premenstruell og ikke gravid tenker jeg :-(

Vet jeg klarer å slutte hvis jeg blir gravid, har ikke røyket når jeg har vært gravid noen gang, heller ikke mens jeg har ammet... og holdt faktisk opp i 6 år før jeg begynte igjen for noen år siden (dumma dumma) Ja, jeg vet ;-)

Dette var bare en frust... sukk. Kanskje jeg skal prøve å slutte en gang til hvis det viser seg at jeg ikke blir gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det må du prøve på! Det er jo en god motivasjonsfaktor at du blir mer fruktbar! Mannen din må slutte også da, ihvertfall trappe ned betraktelig!

Jeg sliter litt med mannen min der! Han klarer liksom ikke å slutte helt, men han holder seg nå til et par røyk om dagen bare i helgene! Synes nå han burde slutte helt, men han blir så sur og mutt at det vet jeg ikke om jeg holder ut :-)

Lykke til ihverfall - det klarer du, det er jeg sikker på!!!

Skrevet

Min sambo brukte champix for å slutte når jeg holdt opp i seks uker for litt siden, men han klarte det virkelig ikke, ble helt uttafor. Jeg vet nesten ikke om jeg kan nevne det engang nå... hehehe. Han blir røyksugen bare røykeslutt blir nevnt...hmmmm. Og han drikker mye kaffe!!! Hvis jeg ikke blir gravid på 2 pp til, må jeg nok gi ham beskjed. Jeg har nemlig ikke hatt problemer med å bli gravid tidligere, og det har vært med ikke-røyker. Kan det ha så mye å si??

Jeg skal nok klare å trappe ned betraktelig, om ikke slutte hvis det ikke er noe i "boksen" denne gangen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...