BabyMe Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Jeg har hatt så mye stikkinger rundt omkring i magen i de siste 2 dagene spesielt. Både i nedre del på begge sidene, midt inni bak navlen, ved siden av navlen, litt lenger u på sidene, oppenfor navlen... Noen flere som har hatt det slik? Erfaring? Og i tillegg mensen musrringer. Har IKM på søndag nå.
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Var veldig slik da jeg gikk gravid med førstemann! Til tider veldig vondt også, og som om noen driver og pirker med nåler..:S begynte faktisk før jeg testet positivt, og varte de 4 første mnd av svangerskapet.. Så det kan være et godt tegn da! masse lykke til!
Paulinaprøverigjen Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Lurer egentlig på det samme.. Men har lest at det kan være et tegn.. Men hvor tidlig skal man kunne merke slike ting. jeg har gått rundt med stikkninger å føler meg "støl" i magen i ca 1uke.. og til tider kan det vært ganske heftige stikk.. :s og brystvortene mine er ganske såre... Har også IKM til søndag... Så dette kan jo bli spennende..!!
BabyMe Skrevet 10. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2008 Slik kjenner jeg å det. Har fått litt ømme pupper i dag og ganske vondt innimellom. Har tatt 2 billigtester som det var veldig svak strek på. Så blir spennende å se i morgen. Tenker å ta digitaltest da. SPENT JA! Jag hadde IKM på søndag som var tror jeg. Har hatt litt ujevne sykluser. Er på dag 32 siden sist mens. Hvordan gikk det med deg Paulinaprøverigjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå