Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Jeg fødte en normalvektig unge svært raskt og lett første gang, kan det da skje at jeg f.eks må bruke sugekopp neste gang vist ungen er like stor eller mindre som nr 1? bare lurer.. noen som har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Det kan selvfølgelig skje, men det er lite trolig:) Jeg hadde hasteKS med nr 1, og fin fødsel med nr 2:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 takk for svar:) noen som har måttet bruke sugekopp her selv om babyen ikke var større en førstemann?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 kommer jo også an på hvordan barnet ligger det. stjernekikker f eks.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Heisann! jeg hadde en veldig fin og rask fødsle med nr 1 og fikk hele tiden høre at fødsel nr 2 kom til å bli like fin og enkel siden jeg da hadde vært igjennom det ei gang før, slik ble det ikke. fødsel nr 2 begynte en søndag med murringer og rier som da ikke kom så ofte. utover natta ble det verre og vi reiste på sykehuset, men da vi kom der var riene sluttet og vi måtte hjem igjen. Så gikk jeg hjemme til natt til tirsdag da måtte jeg på sykehuset igjen, ble undersøkt og dem tok sånn ekg ( husker ikke helt om det er det det heter, men sånn måling av rier og hjeterytme til barnet) da fikk jeg beskjed om at jeg kun hadde mase rier og måtte hjem igjen. utrolig slitsomt, gikk da hjemme til tirsdag kvelden da riene satt i gang for fult, men det tok allikevel over 10 timer føre gutten endeli var ute... noen utrolige slitsomme dager det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå