elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 ser di selger BARE sånn fotpose som hete quinni, som passer til quinni vognen. er det ingen annen pose som passer nedi den vognen??? å hva vil fotpose si? bare til bena??? eller dekker den hele kroppen? la oss si nå da, denne fotposen.... funker den i all slags vær å vind? siden det ikke følger med sånn vindstopper??? går det ann å bruke noe annet til vindstopper??? oj mange sp.mål her... håper noen quinni mammaer kan svare meg=)
Elfi regndråpe Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Vet ikke noe om fotposen til quinny, men jeg bruker voksipose. Det blir jo litt trangt. Og jeg får ikke lukket igjen bøylen fordi den er for lav og posen for tykk. Så voksiposen er nok ikke den posen som passer best.
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 takk for svar=) flere???
Alenemamma :) Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=175714&b_kid=187876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå