lionkittens Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 får det ikke til å godta telefonnummer på utsjekkingen på paypal. Hvordan skal jeg skrive inn tlf nummer jenter ? =)
Poteto Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 hadde nett samme problemet! prøvde alle mulige måter.. så når eg endeli fikk det til (husker ikke hvordan) da kom det opp at dette kortnummer er allerde i bruk.. så eg blei forbannet å gadd ikke mer..
lionkittens Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 ikke kortnummeret men telefonnummeret ...........men jeg missforstod kanskje deg.. noe stressa på nettshopping
Poteto Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 ja, du forsto ikke helt, men dårli foklart og! prøver igjen.. eg skreiv inn telefonnummeret mangen ganger, på alle mulige måter. å når da endeli ble godkjendt, så fikk eg mail om at kortnummeret allerde var i bruk..
lionkittens Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 aha =) Jeg er skikkelig grinete her jeg sitter å taster nummret med og uten landsnummer. Arrrrrrrrgggggggghhhh ..... Værste er vel at når jeg endelig får det til å det skal sendes så blir vel stoppet i tollen å må betaler hauger med avgifter
IgglePiggle Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Er det mobil er husnr du skriver inn..? De godtar visst ikke mob nr.
lionkittens Skrevet 7. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2008 har prøvd med begge deler - godtar ikke figureringen av tallene .......... jeppp så da er det jo brukler vennlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå