♥ McQueen♥ Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Sitter her og regner litt og komer desverre litt dårlig ut.. Vi har begynt å handle en gang i uken, noe vi sparer en del på. Trenger andre sparetips om dere har. Sitter å lurer på å kjøpe oss leilighet (leier nå) og trenger da enda litt mer penger
*Rutletutt* Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Ja, handle en gang i uken er lurt - dat har vio begynt med, og sparer masse! Brukte hinsides masse penger på mat/dagligvarer før. Handler på Coop Obs og kjøper X-tra og Coop produkter der jeg kan, for der sparer vi endel - er obs på tilbud og hamstrer for eks kyllingkjøttdeig og toalettpapir når det er på tilbud;o) Vær obs på forbruk generelt - skriv opp alt dere bruker i noen mnd, så ser dere hva pengene faktisk går til. Ha egen sparekonto hvor penger til faste regninger går - så har dere alltid til det. Smør matpakke til lunsj i stede for å kjøpe - hvis dere gjør det. Slå av lys og varme i rom en ikke oppholder seg i - bruke tørkestativ i stede for tørketrommel.....hmmmm...er vel det det jeg kommer på nå;o) Ikke rare greiene, kanskje;o)
Gjest MMJ Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Vi har det litt småtrangt... handler billig mat, prøver kutte ut godteri... noe frukt må vi jo ha da.. men det er DYRT... Handler noe klær på Fretex hvis det ser fint ut... Ellers... kutt kino, kaffe... huff og huff... Hvis dere har det ttrangt nå... ikke gjør det trangere for dere selv er mitt råd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå