Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 En Frp'er helt klart. Han trøndern med briller og måne sikkert. prahaha
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Hvorfor må folk altid tro det er en FRP'er- har ikke folk fra andre parti sex????
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Sikkert Per Sandberg, han var jo full på stortingets talerstol også, så han går sikkert ikke av veien for å betale for tilgang til en kvinnes underliv. (Frp. for de som ikke vet.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Han Trond Giske er vel ikke gift eller? Han her var gift han. Hmmmm..... Må bli Karl I eller selveste Stoltenberg det da?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Jaaa, det er det han het ja. Hainn trøindern med brilla og måne.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 Sikkert ikke bare 1 horebukk på stortinget........
... <3 ... Skrevet 7. november 2008 #12 Skrevet 7. november 2008 Ja det har de jo! Mener ikke den gamle saken på Fpu landsmøte..? Med to stk som var over 16 som hadde sex i fylla og den ene fikk fylleangst? Var det ikke en i AP som ble anmeldt for voldtekt..? Det er vel verre?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #13 Skrevet 7. november 2008 Den voldtektsaken med 16åringene: Du sikter til Terje Søviknes. Han er Frper selvfølgelig..
... <3 ... Skrevet 7. november 2008 #14 Skrevet 7. november 2008 Det var ikke en voldtekts-sak! Og begge var over 16 år... Husker du ikke den saken i AP som er noen år nyere på dato???
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #15 Skrevet 7. november 2008 Nei? Men finn gjerne en link om saken for å friske opp minnet.
... <3 ... Skrevet 7. november 2008 #16 Skrevet 7. november 2008 http://www.nordlys.no/nyheter/article2392547.ece
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #17 Skrevet 7. november 2008 Å, trudde du mente en i regjeringen. Det er nå uansett verre å voldta enn å drive hor, men jobber man på regjeringen og gjør no drit så er det verre enn en lokalpolitiker som gjør noe drit. Man representerer Norge, ikke lille lokalsamfunnet lissom.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #18 Skrevet 7. november 2008 Ikke glem at den gifte ordføreren på ,30 og et eller annet, i Os lå med en 10'endeklassing på Frp-stevnet. Samme år så benektet Siv jensen at hun kjente til at en Frp'er var blitt anklaget for voldtekt. Han fyren som var anklaget for voldtekten var en av toppmennene bak det pyramidespillet "The 5 ...community" eller noe het det. Bare snusk fra ende til annen!
... <3 ... Skrevet 7. november 2008 #19 Skrevet 7. november 2008 Søviknes var utro, ille det også, men jeg synes den saken i fra en Ap-politikker er verre....
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #20 Skrevet 7. november 2008 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/politikk/article465852.ece Krokodilletårer, ja.. Bitc* fra ende til annen.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #21 Skrevet 7. november 2008 Ja, her er jo en av Frp's tidligere gromgutter. http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/23/415475.html
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #22 Skrevet 7. november 2008 Men det du beskrev var kanskje en annen sak og, det.. Jaja,... Lyve folk rett oppi trynet sånn, hva mer lyver de om da for å komme seg oppover sier jeg bare.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #23 Skrevet 7. november 2008 http://www.dagsavisen.no/innenriks/article268740.ece, her står det både om den godeste søviknes og ap-politikeren. Hadde en som Søviknes vært bortpå en av mine døtre som gikk i 10'ende klasse, så hadde han angret hver dag siden.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #24 Skrevet 7. november 2008 Det var den saken og en annen, der en kvinne sto fram og fortalte om voldtekten på landsmøtet deres.Tror Siv gråt sårt over henne også, herregud for ei gæren kjerring. Ja, nå sitter hun jo som partileder, så hun synes vel det var verdt det...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #25 Skrevet 7. november 2008 Men i følge Frp's Jan Arild er det jo vår skyld at vi blir voldtatt: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=150532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå