Gå til innhold

Ville dere byttet barnehage??

En gullgutt og snart ei tulle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært så heldige å få plass i en liten koselig familiebarnehage. Er ekstremt fornøyd med både personale og barnehagen. Problemet er at den er så liten at jeg kan ikke se for meg 9 stk 5-6 åringer være der..akkurat nå er alle barna under 2 år bare, og da er den perfekt. Trygg, intim og liten. Men til større barn tror jeg de fort kan kjede seg. barnehagen er bare ett eneste rom + bad. Og en liten hage på utsiden, med en babysklie.. er ikke plass til stort mer heller. Dessuten ligger barnehagen litt feil til, så det er en skikkelig omvei når jeg skal til skolen.

Men jeg forguder jo personalet der og det samme gjør sønnen min. Han er litt usikker på fremmede, og er litt sjenert blant andre barn, og nå begynner han så smått å mykne opp litt med de andre. Ville dere byttet barnehage? isåfall når? Nå mens han er liten, eller om et par år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han allerde går der og det ikke er noe problem nå ville jeg ikke byttet før det ble et problem evt. Hvorfor skal du det?

Skrevet

Her i Oslo er familiebhg bare opp til 3 år (noen til og med 3 år). Man kan også stå på venteliste på andre barnehager (altså søke på vanlig måte) selv om man har plass og går i familiebhg.

Jeg ville byttet rundt 2,5 års alderen. Da har de glede av utearealer, leker, fart og spenning, og eldre barn.

Skrevet

det blir ikke verre å eventuelt bytte i 2,5 årsalderen altså?

Skrevet

Det kommer nok ann på ungen, men når han er 2,5 år er det jo lettere å prate med han og forklare da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...