Gjest Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Uff, liten utblåsning - men hva skal jeg gjøre???? Kort - jeg og bf gjorde det slutt for en stund siden. bestemte oss for en liten stund siden for å prøve igjen - er så glade i hverandre. I mellomtiden har begge hatt korte opplegg med andre. Han takler ikke at jeg hadde et forhold (han hadde kun en ennattsgreie, jeg traff en fyr til og fra en tre ukers tid), derfor får jeg kjeft og dritt hele tiden. Jeg skal bare være snill og blid, han kan oppføre seg så drittsekk som han vil. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Han sier han bare kommer til å være sånn en kort stund, og at jeg bare får holde ut - men jeg vet ikke om jeg orker? Kjennes ut som om jeg får et sammenbrudd snart, er så utrolig slitsomt. Er bare lei meg. Men hva gjør man? Dropper det? Finner seg i det? Tenker at jeg bør holde ut en kort stund, men sånn som det er nå vet jeg ikke om det går. Hjelp... Eller trøst????
Monajenten Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Altså - du har holdt på med en fyr og han har holdt på med en annen? Hvorfor i huleste er han sur på deg da, når han har gjort de samme??
Gjest Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Det stemmer - og dette skjedde da det var slutt mellom oss - helt slutt. Hvorfor han er sur? Nei, si det.... Jeg aner virkelig ikke! Det er vel kanskje litt forskjellige regler som gjelder oppi hodet hans......
Stratos med 3 barn Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Hadde dette vært meg og min mann hadde gubben blitt kasta på huet ut igjen! Sånt hadde jeg ikke funnet meg i.Rett og slett barnslig
Gjest Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Jeg vet.. Men så tenker jeg - hvis jeg finner meg i dette en liten stund, kanskje vi kan få det til igjen? Eller har det toget gått tror dere? Er jo så sykt glad i ham... Og vi har det så fint når vi har det fint!
Stratos med 3 barn Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Toget er kanskje ikke gått, men jeg ville ikke funnet meg i det! Har han slike problemer fikk han bo for seg selv og gå til terapi eller nå så han fikk rydda opp i sitt eget hode! Han behandler deg jo som om du har vært utro og jeg fatter ikke hvorfor du skal lide for det når du ikke har vært det! Og hvorfor i alle dager skal du lide for at forholdet skal bli bedre? Nei, be han vokse opp!
Gjest Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Ikke sant??? Takk!!! For det er nettopp sånn det er - JEG har vært utro, men HAN har ikke gjort noe galt...... Vi bor heldigvis hver for oss fortsatt, tør ikke flytte sammen igjen før jeg er helt sikker - og sånn som det er nå ligger dette langt fram i tid!
mamman til to gutter Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Du får si som Ross "WE WERE ON A BREAK!!!!!" Jeg hadde ikke taklet at han sa sånne ting. Ser ingen grunn til at du skal holde ut. Hvis dere skal tilpasse dere for å prøve på nytt bør det gjelde begge to og ikke bare deg.
Stratos med 3 barn Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Så bra! Da har du jo en fordel Sett deg ned å forklar han at du er glad i han og elsker han og ønsker en fremtid med han igjen osv osv, men at slik han holder på nå er det nyttesløst å komme ordentlig sammen igjen. Si at du vil vente på han til han har ordnet opp med seg selv, men at du ikke kan utsette deg for denne oppførselen for det gjør bare at du mister respekten for han (og forklar da hvorfor! forde han forskjellsbehandler deres handlinger) og at du ikke ønsker å risikere det for et forhold uten respekt fra begge parter er jo ikke liv laga. Masse lykke til
Gjest Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 HAHAHA! Det må jeg gjøre. Har vel forsåvidt allerede gjort det, men. Ja, jeg synes jo ikke det er så kult at han har vært sammen med en annen, men må jo bare takle det. Men nå er det så mye dritt at jeg lurer på om det er verdt det... Men så er det jo det at vi har barn sammen da, og det beste hadde jo vært om vi kunne hatt det fint sammen.. Og levd lykkelig i alle våre dager... Jadda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå