Gå til innhold

flere som er mye oppblåste??


Anbefalte innlegg

Skrevet

er ca 7-8 uker på vei og har fryktelige luftsmerter til tider.Er fryktelig vondt,klarer nesten ikke stå oppreist:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var mye oppblåst tidligere i svangerskapet...til sambo's store fortvilelse :P Er fremdeles oppblåst,men fiser ikke like mye...så gud vet hvor lufta blir av ^^,

Men jeg har ikke hatt så mye smerter ifm at jeg har vært oppblåst... Kanskje det har noe med kostholdet å gjøre?

Gjest thricane
Skrevet

hei du.

 

jeg hadde samme problemet da jeg gikk med førstemann. da brukte jeg minifom, (tror jeg det staves) det hjalp litt. kan være enkelte matvarer som gjør det verre, rå grønnsaker, sterk mat, mye fint brød og en del frukt. prøv feks havre knekkebrød og vann som mellommåltid. eller en varm dusj/bad, ligge på magen og bruke varmeflaske/belte.

 

luftsmerter kan være ganske plagsomt og vondt, så du har min sympati.

Skrevet

Å JAAA!! Er 9+1 i dag og ser ut som jeg er mange mnd på vei. Så her i huset durer det rett som det er;p Lufta MÅ bare ut! Prøver å spise fiberrik mat, men ikkeno funker:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...