LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Sitter her med sykt vondt i korsryggen, smerter i halebeinet og strålinger ned i rumpa. Har vært plaga med ryggen en stund, men det siste har kommet de siste par dagene- og dessuten gjør det nå også litt vondt når jeg går, det har det ikke gjort før. Er så redd det er begynnende bekkenløsning- noen som vet symptomene på det?
birrisj05.02.09 Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Aldri hatt bekkenløsning selv, men tror jeg har lest at det kan være sånn som du beskriver.. nedover rumpa liksom..
Vil Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Ja, jeg går med noe tilsvarende - men så begynte jeg på Yoga, går også mye tur, og så har det nesten gitt seg. Tror man kan prøve stoppe det når det er så tidlig? En venninne av meg gjorde forresten en interessent vri, hun var redd for å utvikle bekkenløsning men hadde ikke tid til å gå tur og yoga slikt, (flere barn) så hun gikk i enerom og vrikket masse på rompa. Hehe. Mange veier til Rom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå