Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 vet dere om noen andre steder enn fotoknudsen, japanfoto, elitefoto, eurofoto?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Bestilte fra www.postfoto.no i går.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 vistaprint og allfoto har også...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Åssen bilde har dere på? Må det være et typisk julebilde?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Jeg som bestilte fra postfoto har et bilde av ungene fra vår siste utenlandstur.
Gjest Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Lager selv, altså på pcen og så betiller jeg som vanlige bilder.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Jeg mente selvfølgelig der hvor jeg legger inn bilder av ungene. HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Lager selv... lager selv! Hva skjedde med å klippe og lime? Fremkall bildene vanlig og lag heller noen koselige kort selv!
mamma_til_solstråle Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 Jeg er for det enkle, bestiller kort jeg kan putte i en konvolutt og ferdig med det! Jeg synes vistaprint har fine layouts og i tillegg kan man skrive tekst på baksiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå