Gå til innhold

Hvor bestiller dere julekorta?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vet dere om noen andre steder enn fotoknudsen, japanfoto, elitefoto, eurofoto?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte fra www.postfoto.no i går.

Skrevet

vistaprint og allfoto har også...

Skrevet

Åssen bilde har dere på?

Må det være et typisk julebilde?

Skrevet

Jeg som bestilte fra postfoto har et bilde av ungene fra vår siste utenlandstur.

Skrevet

Lager selv, altså på pcen og så betiller jeg som vanlige bilder.

Skrevet

Jeg mente selvfølgelig der hvor jeg legger inn bilder av ungene.

HI

Skrevet

Lager selv... lager selv! Hva skjedde med å klippe og lime? Fremkall bildene vanlig og lag heller noen koselige kort selv! :)

Skrevet

Jeg er for det enkle, bestiller kort jeg kan putte i en konvolutt og ferdig med det! Jeg synes vistaprint har fine layouts og i tillegg kan man skrive tekst på baksiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...