Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Er det bare meg, eller blir det bare mer og mer drittslenging her inne på anonymforumet?!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Er jo blitt den nye kranglesiden jo..
Gjest Tale30 Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Jeg syns det er hundre ganger mindre av det nå enn det var for en stund tilbake, da tok det virkelig helt av. Men det er kjipt at det er slik i det hele tatt. Ser inne på Babyverden at tonen er en helt annen, men liker ikke hvordan forummet er bygget opp så jeg forblir her Saken med Babyverden er vel at anonymeforumet ikke eksisterer
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Jeg synes det var ganske greit inne på anonymsiden i starten, så tok det jo helt av etterhvert.. du ser ikke en brøkdel så frekke innlegg på skravlesiden, folk blir tøffe i trynet bak anonymknappen ja.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Synes det er unødvendig mye drittslenging her inne ja. Men jeg er veldig glad for at det ble opprettet et anonymforum. Bruker det ofte når det er noe jeg vil spørre om som er litt pinlig på den ene eller andre måten. De skulle ha beholdt anonymknappen på kranglesiden så anonyme drittslengere kunne holdt seg der også kunne dette vært et forum for de som ville være anonym av andre grunner...
birrisj05.02.09 Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Så lenge folk kan være anonyme, så er det desverre noen som blir hundre hakk tøffere i kjeften! Tviler på at de tør det ellers..så må de ta det helt ut her..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Jeg bryr meg lite om det.. Det eneste som jeg synes er jævlig lavmål er hets av andre brukere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå