Gå til innhold

uæææ! strekkmerker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alle mulige plassa har eg fått strekkmerker på rumpa!

Har ikkje ett einaste ett på magen, nåkke som eg syns e heilt utrulig egentlig for magen min var fullstendig FLAT før eg vart gravid.

Men på rumpa har eg jaggu fått! offa meg! Syns egentlig ikkje eg har lagt på meg, men har tydeligvis det :P

Vart skikkelig oppgitt når eg såg det, men no når det har fått sunke inn litt må eg nesten le litt av reaksjonen min. Begynte nesten å grine når eg såg dei. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger ikke legge på deg for å få strekkmerker, kommer av hormonforandringer i kroppen som får underhuden til og sprekke. derfor kan foreksempel de som slanker seg masse på kort tid også få strekkmerker..

men selvfølgelig legger man på seg masse på kort tid vil jo huden bli strekt :)

Skrevet

Vektøkning har ikke NOE med strekkmerker å gjøre. Sist sv.skap la jeg på meg 22 kg, og hadde ikke et eneste strekkmerke.

Merkene er hormonelle og til en viss grad arvelige.

Skrevet

okei, det forklara jo en del :)

har ikkje lagt på meg anna enn magen egentlig.

Mamma hadde litt strekkmerker på magen, men det har HELDIGVIS ikkje eg fått:) då er det bedre å ha dei på rompa egentlig :P hehe

Skrevet

Hahah..

ja den har eg vært med på og:-)

Med førstemann fikk eg kun strekkmerker under rumpeballene:-p hehe.. kjempetidig! Eg var så stolt over å gått hele svangerskapet uten å få et eneste strekkmerke, det til tross for at eg var ganske slank før eg ble gravid, la på meg over 30 kg, og magen & eg var gigantisk som en elefant! Men etter fødselen så tilfeldigvis søsteren mi at eg hadde strekkmerker under rumpeballene og litt ned på lårene... hahahahaha..

Denne gangen er ikke magen fult så stor men nå ser eg antydning til strekkmerker... Selv om eg har vært flink å smøre meg hele tiden... Men det er jo bare sånn en må ta med det:-)

Skrevet

Hehe, godt å høyre at det ikkje berre e meg :)

Ja, et par strekkmerker må man vel regne med, men e jo sjølvsagt supert om man klara å unngå dei!:)

Rumpa e heldigvis ikkje den man viser oftast fram, så heller der enn på magen :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...