Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Hva jobber du med? Du virker så flink!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Det er faktisk mulig å sende post direkte til personen enn å lage tråd om det...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Åja, beklager så meget. Jeg bare lurte.
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Takk for komlimentet! Er nok best at jeg holder for meg selv hva jeg jobber med
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 ...begynner visst å bli trøtt; komplimentet, skulle det naturligvis stå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå