Gå til innhold

Hvor mangen vogner har dere, og Hvilke vogn/merke! ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

en quinny xl freestyle, men den står egentlig for salg

en emmaljunga cangaroo

en maclaren XT

en rødt everflo trille,men den brukes ikke(ble kjøpt i sommer i syden da den andre ble ødelagt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en, emmaljunga city cross som vi er så fornøyde med at den ikke trenger å byttes ut. før søskenvogn må i hus, men da skal vi ha begge to- hvert til sitt bruk.

Skrevet

Teutonia prestige

Tfk joggster twist

bruker bare tfk nå

Skrevet

En OTH og en Maclaren

Skrevet

Vi var så heldige å få en pent brukt kombivogn. Merket tror jeg er Tomas og den er kjøpt i Polen.

Skrevet

Easwyalker sky og en Akta Graco mirage trille som bilsete klikkes på til korte shoppingturer

(angrer på at jeg ikke kjøpte Maxi cosi bilsete - ta hadde jeg kun hatt easywalkeren siden jeg da kunne brukt bilsetet rett på vognunderstellet)

Skrevet

Godt å se at det er flere som har mangen vogner:D

Jeg har

Simo kombi 07 ( til salgs men ingen som vil ha den :( )

Simo Reisetrille på reprasjon faktisk hehe

Carene Lieback Lux også til salgs

og så har jeg bestilt meg en Quinny Buzz nå :)

Ingen som har denne altså?

Skrevet

Simo kombi 06

Emmaljunga scooter 07

Simo sportstrille (gammel, brukt)

Skrevet

Har bare en; TFK joggster twist og er veldig fornøyd med den. Kjøper muligens en billig trille dersom vi skal til syden.

Skrevet

emmaljunga duo edge, to carena triller og en brio.

Skrevet

Emmaljunga Duo Edge og BabyTravelGrizzly.. Mer enn nok, begge varer ut vogntida...

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

SIMO kombi (som er lånt) og GT Safari

Skrevet

Har 4 vogner.

1 brio kombi - brukt til begge ungene, og er pakket bort til en evt. tredjemann

1 oth urban jungle - den vogna vi bruker til minsten nå

1 teutonia timmy - står i bhg som sovevogn

1 brio sitty- brukes på småturer av lillebror og av storebror om vi skal gå langt

Skrevet

En teutonia S3

En helt enkel papraplytrille kjøpt i Frankrike for 16 euro

Skrevet

Oj! Utrolig nok har jeg bare en vogn - teutonia S3 *ler* er kjempefornøyd! MEN skal til USA en periode i vinter og da kommer jeg nok til ta med meg en god joggesportsvogn tilbake:)

Virker nesten som noen får litt samlemani på vogner - men jeg skal ikke si noe - jeg har fått den samlemanien når det kommer til bæretøy;)

Skrevet

Jeg har Tfk Joggster Twist. Ingen over og ingen ved siden av. Den brukes hver dag, til frakt, tur og soving i barnehagen.

I tillegg har vi en Abc Design-trille (egentlig lånt) til bruk når vi flyr til mer eksostiske himmelstrøk.

Stående på verandan og venter på mikroline (ikke mitt - men lita jente jeg skal bli tante til) har vi en xadventure inmotion. Sportsvognsdelen der svarte ikke til forventningene og derfor anskaffelsen av Tfk'en. Bagvogndelen er imidlertid super.

Så jeg har altså 3 vogner (1 barn) stående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...