Tante Gustava Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Lurer på en ting, når man spiser honni korn så lukter det så spesielt av urinen etterpå. Hvorfor det? Noen som vet? Ja, jeg kjeder meg litt...
Gjest Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Spis heller en porsjon sjokoladepudding med vaniljesaus neste gang så slipper dere lukta og dere får i dere like mye næring/energi. Lurt, ikke sant?
OsloMor Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Er det ikke forbeholdt menn å diskutere lukten på ens egen urin? Har bodd i bofellesskap i x antall år og alltid med gutter, dette samtaleemne dukker alltid opp guttene imellom når noen øl var inntatt. Selv forsto jeg ikke, eller forstår, denne litt syke fascinasjonen for å sette navn på egen urinlukt (har hørt peanøtt nevn også...), honnikorn eller ei;0
Gjest Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Du kan faktisk "lukte" at du har spist asparges og hvitløk også. Det er stoffer i HonniKorn som "avgir" lukta...
-MtG- Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Det er honningen som gir den lukten. Det lukter likt om du spiser brødskive med honning på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå