elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Gikk på en kur sist måned og har pausemåned nå. Synes jeg har hørt et eller annet sted at den virker måneden etter også. Stemmer dette?
Goodbye Kitty Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Det var det jeg fikk beskjed om av legen. har tatt en kur, en pausemnd, og nå ferdig med en kur til.
Venter en juli baby:) Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Det stemmer nok det ja,jeg ble gravid nå i pausemnd. Så håper det lykkes for deg også,lykke til:)
Pooh Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Hvordan har kurene påvirket dere? Bivirkninger?
Nullenusken Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Jeg er på min andre pergokur nå... Gleder meg noe fryktelig til pausemåneden, for nå er kroppen min helt på styr... Har myyyye mer bivirkninger enn forrige gang... kroppen min har virkelig ikke taklet dette..... Hodeverk, kvalme, svimmel, synsforstyrrelser, hetetokter, oppblåst, utslett, humørsvingninger osv osv osv..... jaja... går vel snart over...
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 8. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2008 Har ikke hatt voldsomme bivirkninger, bortsett fra litt mer stikkinger i magen...så jeg har vært heldig. Bruker dere å ta EL test når dere går på pergo?? Håper at det funker. Var gjennom en vellykket IVF for et par år siden, men jeg vet ikke om jeg orker en ny runde med det nå. Jeg er uforklarlig barnløs, og har visst eggeløsning i ny og ne, skjønner ikke at det skal være så vanskelig å treffe blink :-((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå