Gå til innhold

Hvordan er det med leggetider hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk nemlig en kommentar her om dagen, på at ungene mine la seg seint...

Jeg har fire gutter, fra 1-5 år.

1åringen legger seg ca kvart på sju

2åringen legger seg ca sju

3åringen legger seg ca halv åtte

5åringen legger seg mellom åtte og halv ni (mest åtte)

Jeg syns det er greit å legge de sånn, for da har jeg litt tid med de alene, når vi pusser tenner,bader osv... Ikke syns jeg de legger seg så seint heller...

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syntes ikke det var så¨veldig seint... snuppa e 14mnd å legger seg mellom 19.00-19.30. men som regler prøver vi å få lagt hun ca 19. å noen ganger blir det også litt før 19

Skrevet

I all verden! Det høres da ikke sent ut synes jeg

Skrevet

syns du er kjappe å få dei til sengs når dei er så mange :)

er vell ikke noe å klage på det?

Skrevet

Syns ikke det var sent i hele tatt, kjempefin ordning å legge de på den måten hver for seg da hvis det fungerer! :-)

Her legger snuppa på 4 seg mellom kl 19.30-20.00, og eldstemann på 8 mellom kl 20.00-20.30.

Syns det er helt greit her vi hvertfall, de er uthvilte om morgenen, og så er det jo koselig å få litt tid sammen med de om ettermiddagen også da, når vi alle har vært bort på jobb, skole og barnehage hele dagen. :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det var ikke seint, nei! Her legger begge to seg kl 19, som regel... om sambo er hjemme alene med de, legger han de nok med litt mellomrom...

Skrevet

Det har jo litt å si når barna står opp om morgen da :-)

Linus på 5 mnd, tassen på 4 år og tævan på 5 år legger seg kl 18.45

11 åringen legger seg 20.30/21.00 og 14 åringen legger seg 21.30

Skrevet

Noen syns vel det da ;)

Men godt det er noen som er enig med meg :) men blir litt sånn "ehh er jeg litt for snill og la de få være lenge oppe".... så da er det flott at jeg kan spørre her :)

Skrevet

Oppe mellom sju-halv åtte... og de våkner av seg selv så :)

Skrevet

Jeg har to gutter, 2 år og 3 år, og de legger seg kl 19. Synes ikke det hørtes sent ut slik du gjør det.

Skrevet

Synes det hørtes passe ut jeg :)

Ettåringen min legger seg vanligvis kl 19:00, pluss minus et kvarter. Og sover natta igjennom til ca 06:15 på hverdager (blir da vekket) og våkner av seg selv 07:30-08:00 i helgene... :)

Skrevet

6 åringen skal legge seg kl 8, slik har det hvert siden han var baby. Har begynt å skli litt ut, så nå er det 20-20:30.

Minsten på 7 mnd legger seg 19:30, han ville nok lagt seg kl 19, men har prøvd å forskyve det litt for han våkner så skrekkelig tidlig

Skrevet

Vår gutt legger seg rundt 19:30 ,så leser vi 20-30 min for han.

Han blir snart 4.

Skrevet

var vel helt normalt det?

Mi jente på 6 mnd er i seng halv sju/sju

Så legges gutten min etterpå. Som regel sju.

Skrevet

ettåringen klokken ca.7

syvåringen i 8-tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...