rolly Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Jeg er midlertidig ufør,når jeg eventuelt skal over i yrkes retta attføring og jeg velger å gå på skole,forlanger dem da at jeg tar opp studielån eller dekker nav det også? noen som vet?
WP-TLogPeanut Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Nav dekker vel inntill 100.000 til sammen i løpet av tre år eller noe sånt.. Hvis de ser skolegangen som hensiktsmessig ift. jobb videre hvertfall Har jeg hørt , går på YA selv
rolly Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 ok takk for svar,Har tenkt å ta almenn fag og sykepleien etterpå ser du
solioa Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 du får dekket skole penger opp til et vist tak om du går på privat skole ja, og du får reisepenger, skolemateriell penger (6000 på høyskole noe lavere på vgs), ellers får du jo atføringspenger basert på meldekortet du må sende inn hver 14. dag. Er det ikke 66% av inntekten din før du ble syk? Så får du dekket barnetilsyn da. Jeg klarer meg ikke uten studielån i tillegg, men jeg må se om jeg kan prøve å få ned utgiftene mine, for det blir ufattelig dyrt med lån. Vi som er på attføring har ikke rett på noe stipendh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå