Mille** Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Vurderer å ta med 3 åringen på teater, jul på månetoppen (blånissene), men er hun for liten tror dere?
Northernlights Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Hvis hun er flink til å sitte i ro foran TV, så klarer hun å se teater. Mange barn blir bergtatt på teater. =o)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Jeg valgte å ikke ta 3 åringen med på jul på månetoppen, men så i avisa at det var mange som hadde tatt med både 2 og 3 åringer på teateret.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Nå vet ikke jeg hvordan jul på månetoppen er.. Men i fjor da sønnen var 2 år og 9 mnd var vi på Putti Plutti Pott, og han stor koste seg. Har etter det vært på noen lokale forestillinger, Folk og Røvere i Kardemommeby, Sabeltann og skal om en uke igjen på Putti Plutti Pott.. Han ha sittet rolig på alle vi ha vært på, levd seg kjempe inn og hatt det helt topp.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Tror nok det vil gå bra:) Gutten min var 20 mnd første gangen vi var på Putti Plutti Pott, og det gikk kjempebra. Satt rolig 3/4 av tiden:))
piano♫ Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Det tror jeg vil gå kjempefint :-). Vi tar med ungene på det meste, vi - og de koser seg med det. Blir det kjedelig, sovner de bare ;-).
blond Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Har hun vært med på teaterforestillinger tidligere? Det gir en indikasjon på om hun er klar for teaterforestilling eller ikke. Min 3-åring er ikke klar enda, var iallfall ikke det i sommer og jeg tar ikke sjansen på å ta han med på verken teaterforestilling eller kino enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå