Gå til innhold

Teater for 3 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ta med 3 åringen på teater, jul på månetoppen (blånissene), men er hun for liten tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun er flink til å sitte i ro foran TV, så klarer hun å se teater.

Mange barn blir bergtatt på teater.

=o)

Skrevet

Jeg valgte å ikke ta 3 åringen med på jul på månetoppen, men så i avisa at det var mange som hadde tatt med både 2 og 3 åringer på teateret.

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan jul på månetoppen er.. Men i fjor da sønnen var 2 år og 9 mnd var vi på Putti Plutti Pott, og han stor koste seg. Har etter det vært på noen lokale forestillinger, Folk og Røvere i Kardemommeby, Sabeltann og skal om en uke igjen på Putti Plutti Pott.. Han ha sittet rolig på alle vi ha vært på, levd seg kjempe inn og hatt det helt topp.

Skrevet

Tror nok det vil gå bra:)

Gutten min var 20 mnd første gangen vi var på Putti Plutti Pott, og det gikk kjempebra. Satt rolig 3/4 av tiden:))

Skrevet

Det tror jeg vil gå kjempefint :-). Vi tar med ungene på det meste, vi - og de koser seg med det. Blir det kjedelig, sovner de bare ;-).

Skrevet

Har hun vært med på teaterforestillinger tidligere? Det gir en indikasjon på om hun er klar for teaterforestilling eller ikke. Min 3-åring er ikke klar enda, var iallfall ikke det i sommer og jeg tar ikke sjansen på å ta han med på verken teaterforestilling eller kino enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...