Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Min eldste gjør det. Men ikke jenta på 4 år..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 ja, både gutten på 5,5 år og jenta på 7 år, sitter klistret til barne-tv nå... var litt spennende da jeg sa at akkurat det samme gikk da jeg var barn...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Er ikke sikker sånn vanligvis, men i dag var de mer interessert i det jeg holdt på med på kjøkkenet, kakebaking.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Ja, han storkose seg når han ser Fraglene.. Og han kan sangen, så synger for full hals.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå