Elle Vilde Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Vet ikke hva jeg skal kjøpe enda... Hva er koselig/fint/praktisk å få?
Libido- Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Navnesmykke? =) www.personligesmykker.com
celodi Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Smykkeskrin Smykker,armbånd Sånne sølvskrin det står mine første tenner og mine første hårlokk på Barnebestikk Fat og kopp Sølvramme som man kan sette inn navn,når man er født,klokkeslett,dåpsdatoen osv på. Sparebørser,mange fine og velge i.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Jeg kjøper Bergans tursekk 12 l til alle dåpsbarn jeg ikke er fadder på jeg. Genial barnehagesekk når en kommer så langt ;o)
2måsøte Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Vi fikk tursekk til minsten i gave nå, kjempegreier til helgeturer etc. Ellers er jeg tilhenger av Porsgrund sine Prins og Prinsessesett, kopp, skål og asjett, har brukt de myyyye!! Myntsett fra året de var født? Vi er så forskjellige så vi har vel forkjellige ønsker og oppfatninger. Fikk forresten en turkniv med navnet brent innin skaftet, kjempefin!!
Ksenia & Anjem Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 TRIPP STRAPP STOL OBOS MEDLEMSKAP EVENTYRBØKER SMYKKESKRIN
Gjest Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 http://barneparadis.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=94 Personlig babyteppe med navn, fødselsdato, vekt og lengde:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 dåpsattest holder sølvskje med dato og navn slik rundr ramme man kan ha bilde i med,navn,dato,vekt,lengde å dåpsdato smykkeskrin smykke armbånd me navn å dato(noe snuppa ikke fikk som jeg ble lei meg for) som vi nå har bestemt oss for å kjøpe til henne sparebørse
Mrs. X Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 DVD samling med Ivo Caprino eller Astrid Lindgren Eventyrbøker/sangbøker Et epletre el. Tursekk, feks Bergans Tripp trapp stol Barnebestik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå