Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Var på apoteket isted og der hang det nøkkelringer på disken. Med ansiktsmaske til bruk ved førstehjelp, pakket i en liten rød veske med borrelås. Fin å ha på nøkkelknippet og så har man alltid en for hånden om man skulle få bruk for å hjelpe noen med munn til munnmetoden. Noe jeg håper jeg slipper selvfølgelig. Alle burde vel ha en sånn eller? Kostet ikke mange kronene heller. Så det var min oppfordring til dere alle i dag:-) LØP OG KJØP:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Jeg har!! Men jeg oppfordrer også alle til å kjøpe en sånn. For om man nå må ta munn til munn, så føles det litt mer delikat om man kan legge en maske i mellom:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Jeg har alltid en sånn hengende på nøkleknippet... De blir litt udelikate sånn etterhvert, så jeg må stadig bytte de ut. Jeg har heldigvis aldri fått bruk for min!
Ronja65 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Takk for tipset... Har jo vært på en del hjert og lungreddningskurs på jobben, så det men en maske på nøkkelknippet var lurt. Datteren min på 12 kom foresten hjem med en oppblåsbar dukke, som man kunde øve hjert og lungereddning med, som de fått av helsesøster på skolen. (Dukken kom fra luftambulansen). Så vi tok en runde med øving her hjemme med den, hvis man pustet riktig så kan man se brystkorgen heve seg på dukken. Så husk jenter...30 -2... dvs 30 kompresjoner og to pust...
Karomamma Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Det var kjempelurt, jeg har ikke sånn!! Skal se etter det på apoteket. Lurt julegavetips også Jeg har tatt munn til munn på en fremmed, men jeg må innrømme at jeg ikke tenkte på maske akkurat da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå