Gå til innhold

Hvor mye koster HTS easy up ny i butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hår fått tilbud om å kjøpe det til 1000,-.

Han i bilbutikken mente det var 40% avslag. Stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de må vel gå ned i pris nå som setet har fått negativ omtale. Hadde ikke satt mine barn i det setet om jeg hadde fått det gratis!

Skrevet

Hvor står det negativt om det setet? Har det ikke selv, men har vurdert å kjøpe det.

Skrevet

Er det sant??? Fortell! Hvorfor?

Skrevet

Jeg så en krastest på god morgen norge i sommer hvor hts izi up ble testet og jeg ble mildt sagt sjokkert! Testdukken ble slengt ut av stolen og inn i døren/dørkarmen med kroppen og hodet. Tenkte med skrekk og gru på at dette kunne vært mitt barn siden vi vurderte dette setet! Vi gikk heller for Rømer Kid Plus som har gjort det bra i kollisjonstest og kåret best i test flere ganger.

http://www.britax-roemer.de/crashtests.php?lang=en&navid=6

Skrevet

har du link til den testen? lurte på kordan det da var me besafe izicombi..

Skrevet

BeSafe Izi Combi X1 er et veldig godt sete såfremt det er montert riktig! Det fikk jeg høre fra testansvarlig fra testen som ble gjort i vår på forbrukerportalen. Ringte han personlig når jeg skulle kjøpe sete til eldste. Har det setet til minstemann.

Skrevet

det var inderlig godt for det e det setet vi har..

Skrevet

Hodet også? Setet har jo den beste hodestøtten av alle setene jeg har sett.

Har du link til testen?

Skrevet

Har noen en test av HTS 123 da????

Kan få kjøpt det til 700 nemlig.

Skrevet

Vi hadde det setet til eldstejenta først før vi bytta til Rømer kid plus i sommer. Når du skrur opp setet i ryggen ettersom barnet vokser så glir det sammen igjen, så vi var misførnøyd med det. Når jeg snakket med hts i sommer sa hun at det ikke var gjort noen forbedringer mht det på hts 123. Så vi gikk for Rømer.. Og så er det vel mer behagelig for barnet og slippe de glippene i ryggen på stolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...