Gå til innhold

alkohol i prøveperioden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri drukket mye alkohol, en gang annenhver mnd (med untak av en cider på lørdagskvelden en gang i blant). Når jeg drikker er det moderate mengder. Det er nå 1 1/2 uke siden jeg sluttet med p-pillene. Jeg sluttet etter 2 tabletter på brettet, så vanskelig og si når EL dukker opp. Er det uansvarlig og ta seg 3 - 4 cider i morgen, selv om det er i prøveperioden? Hvis jeg er heldig er det 9 mnd til neste gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg du skal gjøre, det gjør sikkert bare godt!

Skrevet

Er nok ingen fare! Har flere venninner og bekjente som har drukket på fest når de var gravide (uten at de visste at de var gravide da selvfølgelig:P). Og det har gått bra med dem:) Vi prøver i disse dager og vi har tatt oss et glass rødvin hver i dag, må jo kose seg litt også:) Men selvfølgelig er det vel best å holde seg unna!

Skrevet

Jeg tror heller ikke det er noen fare... :) Man skal jo ikke slutte å leve selv om man prøver å bli gravid.. Tror du med helt ro kan kose deg med cideren :) God fest!!

Skrevet

Jeg ha nå tatt meg både ett og to glass vin på kvelden jeg da...og jeg aner ikke når el er, så egentlig er vi inne i en laaang prøveperiode vi da... Legen sa til meg at det kunne jeg godt gjøre med god samvittighet, men drikker ikke mye uansett holder med et par glass vin. Og den dagen testen blir positiv er det full stopp :-)

Skrevet

Jeg syns du skal kose deg jeg...;) det skal jeg gjøre;)

Skrevet

Går så fint så. Regner med du ikke har tenkt deg på flatfylla. Noe annet hadde vært om du virkelig mistenkte du var gravid (symptomer.) Jeg drakk 3 Irish Coffee med svigerfar dagen før jeg fant ut jeg var gravid. Gutten min er helt fin han....men du kan tro jeg tenkte mye rart de første mnd. Tror det er veldig vanlig å ha et moderat alkoholforbruk i prøveperioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...