balsam Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 på snuppa på 3 år... og jeg er kjempe letta, da enda et skritt er tatt i retningen FRISKT barn!!=) men jeg kjenner jeg er forbanna, rett og slett forbanna!! jeg var 20 år og hadde ikke hatt mye med babyer å gjøre da jeg fikk eldste jenta og hun gulpet HELE tia!! MYYYYE og stoppet ikke som andre babyer når vanlig mat ble innført!!! jeg tok dette opp på kontroller hos både legen og legen, men ble feid vekk med at alle unger gulpa... og nå 3 år etter og 2 år med bare sykdom får jeg beskjed om at det er det jeg har mast om hele livet hennes.... og hun legen sa at det var kraftig, og at det nok er mye av grunnen til alle hals problemene..som nå fører til en operasjon som mulig kunne vært unngått hvis ikke magesyra osv hadde fått fritt spillerom oppi hals og svelg i 3 år....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Så bra at de har funnet ut hva som har plaget henne og at hun nå kan få ordentlig hjelp. Har selv slitt med dette i over 20 år og det er et sant helvete når det brenner og svir som verst. Venter også på operasjon, imens spiser jeg tabletter for å døyve det verste. Lykke til, du får en ny datter når hun får hjelp og hun får et nytt liv:-)
balsam Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 huff!! er det likt som å ha halsbrann? det har jeg hatt mens jeg gikk gravid, og det er jo kjempe vondt!! stakkars snuppa mi!!=( håper operasjonen kommer fort så du også kan få et nytt og bedre liv!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå