Ksenia & Anjem Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Er det farlig å ikke bruke inhalatoren? altså gjør det noe å spraye bare rett i munnen? helt umulig å gi sønnen min på 10 mnd..han flytter hendene over og drar den bort hele tiden..
balsam Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 astmalegen min sa at det bare er som å spraye ut i lufta å ikke bruke kammaeret!! da kan man like gjerne la være å gi medisinen....=/ jeg tar ene armen å holder kammeret med, den andre holder jeg over armene hennes, da kommer hun ingen vei... =( medisinen må hun ha, og avogtil må vi "tvinge" henne...
Ksenia & Anjem Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 Uff ja akkurat..ja da må han nok tvinges
Mamma+2 Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 jeg benyttet denne varianten en periode, da det var lettere ja....men når jeg snakket med ekspertene på Voksentoppen så skjønte jeg straks at det var LITE lurt å gjøre det ja....ungene må nok bare lære at dette er noe de desverre MÅ gjennom... Her ser det ut til at vi nærmer oss alderen der han er i ferd med å vokse det av seg....herlig...
balsam Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 huff!!ja det er vanskelig å tvinge, men hun får det verre uten medisinen...=( vet ikke hvor mye han kan jeg, men en ide å la ham leke med kammeret alene, uten sprayen da så klart!!=) da kanskje han blir mer lek og ikke så problematsik....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå