Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 VI blir ikke helt enige med oss selv, det er jo ikke akuratt oppkalling etter den "berømte" Jan Thomas. Vi kommer til å bruke Thomas i det daglige, dette er navnet vi begge ønsker. Sambo ønsker i tillegg å kalle han opp etter sin bestefar som het Jan. Thomas Jan passer jo overhodet ikke, så da må det bli Jan Thomas. Hva tror dere? Som sagt kommer vi til å bruke kun Thomas da, så det blir jo bare på papiert.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Ja,hvorfor ikke? Er et fint navn det... Og om andre assosierer det med den "berømte" Jan Thomas,så synd for dem...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Klart du kan, om du vil det. Jeg hadde ikke villet, men meg om det.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Ja, det synes jeg ikke du skal tenke på i det hele tatt. Jan Thomas har en karriere som er basert stort sett på utseendet sitt og kommer dermed til å ha en kort karriere uansett, han kommer ikke til å være husket av din sønns generasjon.
OsloMor Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Hans karriere er vel snarere basert på andres utseende.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Selvfølgelig kan du det, jeg personlig trur ikke jeg hadde orket alles reaksjoner.. ALLE kommer til å spørre deg om du har kalt han opp etter "The" Jan Thomas. Familie, venner, kollegaer osv,... Og tuller med at han vil nok bli femi når han blir stor osv.. Og da hadde jeg heller lavært. But thats just me..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Synes Jan Thomas er et kjempefint navn jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå