Gjest Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 heisann! hvordan går det med deg??? Vi hadde jo litt lik opplevelse.. men var heldigvis ikke noe fødsel på gang her.. Men leser i et annet innlegg at du får dryp for å stoppe fødsel.. var det kommet åpning å greier?? Lykke til! Håper de klarer å stoppe den! Ellers er det iallefall betryggende å vite at det går bra hvis babyen skulle bli født nå
Gjest Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Hei:) det går greit,er mest bare lei meg,ligger enda her på sykehuset,di har tatt vekk dryppet nå da,i går kl 15 gjorde di det. har hatt minimalt med rier,det er jo bra. Hadde ikke fått noe åpning enda,men livmorhalsen var alt for liten i forholdt til hva den skal være i uke 31. Skal på nyfødt avdeligen i dag og kikke litt,være litt forberedt på omgivelsene der,for man vet jo ikke om babyen min fortsatt vil ut om ett par dager når eg har komt meg hjem å sånn. Han har heldigvis fått 2 modningsprøyter til lungene. Er fryktelig skummelt dette her,regna liksom ikke med at eg skulle legges inn på sykehuset. blir jeg gravid en gang til etter dette så skal jeg vertfall ikke si noen gang igjen at jeg er lei av å gå gravide Så bra for deg at det ikke var fødsel i gang hos deg da setter enda mer pris på hver dag jeg har lille adrian i magen nå skal jeg love deg,i måren begynner jeg på uke 32
Gjest Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Hei igjen! Godt å høre at det går gret.. Skjønner at du er lei deg.. hormoner i tillegg så er det ikke alltid så greit.. Men hvis lille adrian skulle vise seg å komme nå om noen dager så er det iallefall en trøst å vite at det kommert il å gå bra;) selv om han har det best inne i magen en stund til. Nei, man blir litt skremt av sånt, jeg har jo også klaga på at jeg er lei av å gå gravid.. men etter den episoden skal jeg ikke klage mer sa jeg også.. er absolutt ikke klar for å få ut snella enda. Så fint at du har fått to modningssprøyter!! Når får du reise hjem da?? krysser fingra for at lille adrian er i magen iallefall til uke 37 Min første kom 37+2, og det var ikke noe pes i det hele tatt, regnes jo som termin det;) Lykke til klem
Gjest Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 får vite fint lite her inne,er skikkelig skuffet over personalet...spurte i går om når jeg kunne få bli rullet rundt i rullestol,er så lei av å ligge,(bler sliten i ryggen av det) men det har jeg enda ikke fått svar på... skal få samboeren min tiil å snakke me dem når han kommer hehe.. Jeg kunne allerheslt tenkt meg å reist hjem idag,har ikke rier lengre og det har jeg sagt til dem i ett døgn nå,men di hører ikke på meg...føler meg ganske oversett..når jeg stiller dem ett spørsmål så sier di bare" skal høre med di andre" og eg ligger her å venter på svar!! Blir fornøyd om adrian kommer i uke 37 ja klem:)
Gjest Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Uff, så dumt at informasjonen er dårlig da.. hvilket sykehus ligger du på da?? Jeg lå i Fredrikstad, B3 der. Kjempe god sevice. nesten litt for god, måtte jo omtrent mase meg til å sette paracet stikkpille selv.. er jo liksom ikke helt pleiepasient.. så har liksom ikke behov for hjelp med den.. hehe.. Ja, sengene på sykehusa er jo ikke akkurat gode å ligge på heller.. så skjønner at du vil opp.. Kan du ikke dra i snora igjen å spørre igjen?? de glemmer fort på sykehusa.. ja, du kan jo like godt ligge hjemme på sofaen.. hvis du ikke har lang vei da.. Har du barn fra før eller? Hvis ikke så får du jo iallefall slappet nesten bedre av hjemme. Håper du har tv på rommet der iallefall da..
Gjest Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 ligger på stavanger sykehus. bor 5 min fra sykehuset så eg kunne godt tenkt meg å komme meg hjem ja!! fødte en datter for litt over 5 år siden,hun kom 4 dager før terminen:) 3440 gram og 47 cm det gikk jo kjempefint den fødselen Sengene her er jo grusomme hehe,di har lagt oppi en tempurmadrass til meg men eg kan ærlig si det ikke hjelper.. Deler rom me ei så er en god del år eldre enn meg og hun vil bare se på møkkaprogram :( bare vent te hu sovner så ska eg skifta kanal hehe
Gjest Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 og ps: mobilen min har jo slutta å funke nå!! er det ikke typisk??
Gjest Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 typisk med mobilen ja.. :/ kan du ikke spørre om noen sovetbl som du kan knuse å ta opp i nabo damas glass da?!?! hehe.. Så får du sett på noe som er å se på.. ikke at det er så utrolig mye på en lørdags formiddag..
Gjest Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 hehe,koffer har eg ikkje tenkt på det nei er fint lite på tv nå...skal høre me di om eg ikkje kan få gå hjem litt senere,siden eg ikkje får slappet av her du får ha en fin helg,og kjekt du skreiv til meg,fikk hvertfall tia til å gå
Gjest Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 ja, krysser fingra for at du kommer hjem bare koselig å skrive litt, er jo ikke så ofte det blir til sånn.. som regel svarer man bare på innlegg og thats it.. Men koselig å snakke med noen som har termin rundt samme tid;) Håper du får en fin helg =) ( hjemme)
Gjest Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 fikk ikke gå hjem i går men får nok det i dag livmorhalsen er på den lengden den skal være nå,og det er jo superbra så di må måle den igjen etter jeg har gått litt rundt for å se om den holder seg "stabil" Har faktisk fått sove godt i natt,sikkert for jeg vet at babyen ikke vil ut mer
Gjest Skrevet 9. november 2008 #12 Skrevet 9. november 2008 Så utrolig bra at livmorhalsen er den lengden den skal være nå da!! Super bra! Hjelper på søvna det ja;) Håpe du får komme hjem i dag da;)
Gjest Skrevet 9. november 2008 #13 Skrevet 9. november 2008 neida,må bli her en natt til men di vil eg ska hold emeg så aktiv så mulig her på sykehuset og så sjekke i måren tidlig om alt ser fint ut...pleier visst å forandre seg over natten sier di...jaja,får bare smøre meg med tolmodighet...er jo litt kjekke ting på tv i dag da,så det går nok greit pluss god middag sfår vi i dag så jeg er egentlig fornøyd er ikke sååå gale når jeg får bevege meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå