Lyst på nr3♥ Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Når kan jeg begynne med disse og hvor mange om dagen bør en ta??? Takker for svar Er i uke 34...
Christine- Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 I uke 35, og hvor mange står bakpå boksen;)
Gjest Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Skulle til å kjøpe disse i dag, men damen på helsekosten sa det bare var tull, og at det ikke var noen vits... jeg ble helt paff jeg.. hihi Så jeg droppet dem jeg da.
collagirl Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Må bare spørre.. Ka disse skal væe gode for da?
ÅNA Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Skal både styrka bekkenbunnen og få bekkenbunnen til å slappa av. Dette for å redusera risikoen for revning. I følge tidlegare innlegg her på BIM er det dokumentert at det er 80% mindre sjanse for revning dersom ein bruker dei. Sjølv drikk eg bringebærbladte som skal ha tilsvarande virkning (+ massasje av mellomkjøttet med Weleda fødselsforberedende olje) for å unngå revning. Er forresten 35 + 5.
BABY-JENTE Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 mener også at den gir en lettere fødsel:-) har akkurat født, og jeg har brukt bringebærbladkapsler siden uke 34. jeg hadde en rask og fin fødsel spesielt til å være førstegangs, jeg mener bringebærbladkaspler hadde en liten finger med i spillet. bruker det også nå etter fødselen, den hjelper livmora å trekke seg sammen til sin opprinnelige størrelse :-)
trollmamma Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 Hehe, var ein merkeleg helsekost-butikk du var på da. Som fraråder ting dei selger hehe
Amazing Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 Sist svangerskap brukte jeg bringebærbladkapser hele siste trimester, og kommer til å begynne å bruke dem denne gangen også.. Tenkte meg innom helsekosten i dag! Er 28+4 i dag! Begynte i uke 28 sist har jeg skrevet i svangerskapsdagbpka mi... For min del hadde jeg en kort og grei fødsel sist, 6 1/2 time fra første rie, og livmora trakk seg veldig fort sammen igjen etterpå.. Noe jordmora påpekte til meg også, for hun ble overrasket når hun undersøkte meg.. Her står det litt om hvordan de virker og når man kan begynne å bruke de: http://www.helseogkost.no/nettbutikk/kvinner_spesielt/gravide_ammende/red_raspberry_fra_nature_s_sunshine
Amazing Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Denne linken skal fungere: http://www.helseogkost.no/nettbutikk/kvinner_spesielt/gravide_ammende/red_raspberry_fra_nature_s_sunshine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå