Gå til innhold

Er dette unormalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan gå flere dager der jeg ikke gleder meg til å bli mamma . Er dette unormalt?

Jeg syns ikke at å være gravid er det beste som noen gang har hendt meg. Føler at alle andre her inne gleder seg konstant. Er ca 13 uker på vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo ikke kommen så langt enda, jeg vil tro at gleden kommer etterhvert, når magen kommer og du kan kjenne sparkene fra den lille. Er selv 14 uker på vei med nr 2, noen ganger glemmer jeg nesten at jeg er gravid siden det er så tidlig enda og jeg har ikke fått antydning til mage. Har nettopp vært så heldig og kjent små dult der inne og da kom gleden brått.

I en hektisk hverdag er det lett og legge gleden til side.

Bar vent du så kommer gleden... :):)

Skrevet

Bare vent til du kjenner litt mer liv der :-) Da jeg gikk gravid med nr 2 så gledet ikke jeg meg så utrolig mye hele tiden i starten, men båndet ble sterkere for hver dag jeg gikk gravid :-)

Merkelig for med nr 1 gledet jeg meg bare leste hva som skjedde med babyen hver dag osv :-)

med nr 2 var jeg mer bekymra for om jeg hadde et friskt barn og på at det kom til å bli mer stress osv, men herregud den jenta som kom ut er verdens herligste jente :-) Og gutten jeg hadde fra før er jo sef verdens herligste gutt :-)

Skrevet

Jeg er høygravid, å for det meste av tiden gleder jeg meg ikke til å bli mamma, gleder meg kanskje en time om dagen, for så å grue meg resten av døgnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...