Gå til innhold

Noen her som skal føde i Kristiansund???


Knut Erik og Spira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å så gøy trodde jeg var alene her jeg.

 

Jeg har termin 03.mars men tror selv 14 feb så vi får se hva som skjer her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare på besøk her fra januarklubben, men skal uansett føde i Kristiansund! Har termin 30. januar, så dersom du får 14. feb og jeg går skikkelig på overtid kan det jo hende vi sees i korridorene :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt sein jeg da, men har termin 28 feb:) Blir spennende med førstemann da!! Noen som vet hva de får da? Har vært på 3D ultralyd på røntgeninstituttet..andre med dårlige erfaringer derifra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt oss time der, men enda ikke fått....Har du dårlige erfaringer derifra? Hvorfor?

 

Termin 11.feb, men skal føde i nabobyen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt tett oppføling med ultralyder, og har jo hele tiden fått fortalt at de ikke vil oppgi kjønnet på sykehuset pga ta de er så redde for å ta feil. Etter å ha vært på 3D ultralyd i 1,5t, men et titalls bilder av kjønnet ble vi garantert at vi fikk jente. Ansiktet fikk vi ikke et eneste bilde av, for det fikk han ikke til. Da jeg var på sykehuset igjen tok jeg med bildene fra 3D. Der ser de at pungen og tissen er klippet bort på alle bildene, og de fikk fram 2D-bilder som bekrefter at dette er en gutt. De fortalte også om 3 andre par som hadde vært på føden i kr.sund de siste 2 ukene, som hadde fått garantert feil kjønn!!

 

Det eneste 3D går ut på er jo å finne kjønn og få fine bilder, men har ikke hørt om en eneste en som har vært der og blitt fornøyd. Og alle har fått avslag på prisen!!

 

Men alt i alt..morsomt likevel, men mitt råd er å ta d med en klype salt!! :) Kan jo hende dere er heldige?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette med at de tar feil kjønn, det har jeg faktisk hørt jeg også. Vi har fått vite kjønnet på ordinær UL og de er sikre der...

 

Hvordan ble bildene ellers da? Er dere fornøyde med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..Vi fikk ingen bilder av ansiktet, for det klarte han ikke å se..og alle bildene han har tatt av kjønnet har han jo ødelagt da han skulle klippe, så vi har ingen bilder fra 3D ultralyden vi.. Men mange supre var ordinær ultralyd da! Dem var jo helt toppers da, så vi er superfornøyde uansett vi!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...