♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Jeg har termin i januar og nå i desember så blir eldste mann 6 år.. må jo feire det på en måte, men vet ikke hva jeg skal finne på... Vi bor i en leilighet, ca 80 kvadrat meter,,,,, og de er 14 gutter i klassen og man bør jo innvitere alle hvis ikke kan det bli mobbing osv. Men hva i all verden skal jeg finne på.... er vel litt mye å håpe på å få snø føre 5 desember.... og det å dra på eventyr fabrikken eller noe slikt er uaktuelt for det blir for dyrt.... han har egentlig bursdag den 13 desember men da er han hos sin far så jeg får ikke hatt det da, og derfor tenkte jeg at helga føre var fin å ha det på.... Tenkte at fredag er da den beste dagen siden det er juletrefest for klassen på søndag og da kan det bli stressenes å ha det på lørdag.... eller vil det ikke det? noen som har forslag på hva vi kan gjøre?
Gjest Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Lag fest den dagen det passer best for deg som skal arrangere den! Evt kan kanskje pappa fikse festen siden pjokken er hos ham på bursdagen sin? Hvis det er du som skal fikse juletrefesten, så blir det nok litt mye stress. Hvis ikke vil ihvertfall jeg tro det går bra med bursdag dagen før :-) Full pakke for unga hele helga!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 sant nok... ja jeg er med å ordne juletrefesten men det en pakke som vi bare bestiller tid og slikt så ordner de som driver det med resten.... Så alt vi måte gjøre var å finne en dag... Men det blir jo veldig trangt med 14 gutter i en liten leilighet..... og hva slags aktiviteter kan man gjøre med de da? Helt tom for ideer..... tenkte lissom at hvis vi hadde guttebursdag her på fredag så kunne vi ha voksen bursdag på lørdag... så er jeg ferdig med det....
har4barn Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 JEg har termin i disse dager, og i morgen er det 9-årsdag:). 1: Vi skal ha det på lekeland sammen med et annet bursdagsbarn i klassen. De har bursdag med noen dagers mellomrom. Dermed deler vi på alle utgiftene, så det blir omtrent som å feire bursdag hjemme - bare mindre rot og vasking etterpå. 2: Finnes det ikke en bålplass i nærheten? Da kunne dere hatt utebursdag med bålbrenning og grilling av pølser og Marshmallows i mørket. Heng opp noen lykter, og kanskje alle får beskjed om å ta med seg lommelykt. Heng opp reflekser som "poster", så kan det være en skattejakt. Spør gjerne om det er noen foreldre som kunne tenke seg å være med. Supert hvis det i tillegg finnes en gapahuk el.l i nærheten. Lykke til!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 Det var et kjempe forslag... men jeg vet ikke om det er noen i klassen som har bursdag rundt da... men jeg hadde vurdert å ha en ute bursdag, hvor alle kunne ta med seg akebrett og ake og grille pølser.... men jeg her hvor jeg bor så er det skjeldent skjeldent snø føre jul! så jeg håper jo så klart..... Men jeg vet ikke..... kan jo undersøke om det er noen i klassen som har bursdag rundt da...
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 kan jo ha det på mc.donalds eller peppes eller noe der de har bursdager.så slipper du alt slit,rydde og sånt og det syns vel ungene er gøy:)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 7. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2008 Ja gubben foreslo det.... Han skal nemlig bort den helgen og ei venninne av meg skal hjelpe meg... men bare lurer på hva de andre foreldrene sier da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå