Gå til innhold

hm...depositumslån..noen her som har et slikt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke enda, men kommer sannsynligvis til å ta ett opp, så har undersøkt endel om det!

Skrevet

Ja tok opp ett depositumslån i dnbnor...

Skrevet

Hva du fant ut ? :)

Er det mulig? Prøver å søke litt på nett, er vel litt sent å begynne å ta kontakt med banken direkte å undersøke sent fredags ettermiddag :P

Skrevet

Er det banken du vanligvis bruker? Hvordan gjør man det med nedbetaling av et slikt lån? Hører så mye forskjellig..

Skrevet

Ja har den banken til vanlig... Vi møtte opp med huseieren og signerte begge to. Ingen av oss har lov å røre beløpet uten den andres samtykke. Pengene står på en egen konto. Tok opp lånet for 4 år siden så har nedbetalt det for lengst, men jeg mener vi fikk faktura hver måned? Jeg husker rett og slett ikke

Skrevet

Man kan vel enten ta opp forbruks lån eller lån i banken, men anbefaler på det sterkeste å ta opp i banken. I DNB tror jeg du kan få maks 35000 i depositumslån, og renta er noe høyere en feks huslån, tror det ligger på mellom 10 og 11 %. Og du betaler det ned på vanlig måte med faste terminbeløp. Vet ikke helt hva som er minimums og maksimums tiden på nedbetaling er, men vet at du i alle fall kan betale det ned over flere år.

Skrevet

Depositumet var på 20.000 så vi tok et forbrukslån i banken på 50.000..Mener å huske at vi betalte 2000 i måneden =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...