Frøloffen & solskinnsbolla Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Vi har ikke enda, men kommer sannsynligvis til å ta ett opp, så har undersøkt endel om det!
Ksenia & Anjem Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Ja tok opp ett depositumslån i dnbnor...
WP-TLogPeanut Skrevet 7. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2008 Hva du fant ut ? Er det mulig? Prøver å søke litt på nett, er vel litt sent å begynne å ta kontakt med banken direkte å undersøke sent fredags ettermiddag
WP-TLogPeanut Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 Er det banken du vanligvis bruker? Hvordan gjør man det med nedbetaling av et slikt lån? Hører så mye forskjellig..
Ksenia & Anjem Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Ja har den banken til vanlig... Vi møtte opp med huseieren og signerte begge to. Ingen av oss har lov å røre beløpet uten den andres samtykke. Pengene står på en egen konto. Tok opp lånet for 4 år siden så har nedbetalt det for lengst, men jeg mener vi fikk faktura hver måned? Jeg husker rett og slett ikke
Frøloffen & solskinnsbolla Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Man kan vel enten ta opp forbruks lån eller lån i banken, men anbefaler på det sterkeste å ta opp i banken. I DNB tror jeg du kan få maks 35000 i depositumslån, og renta er noe høyere en feks huslån, tror det ligger på mellom 10 og 11 %. Og du betaler det ned på vanlig måte med faste terminbeløp. Vet ikke helt hva som er minimums og maksimums tiden på nedbetaling er, men vet at du i alle fall kan betale det ned over flere år.
Ksenia & Anjem Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Depositumet var på 20.000 så vi tok et forbrukslån i banken på 50.000..Mener å huske at vi betalte 2000 i måneden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå