Lille Filur Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15419764&sid=xz1cabQ0T_G396254&WT.svl=Bilde jeg reagerer skikkelig jeg. Synes det rett og slett er ille.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Uff, syns den var litt rar ja :S Tenk om noen "filma" og følgte med oss hele veien......
SuperGlad Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Er da en babymonitor, flere babymonitorer som har samme funksjon. Jeg og xn fikk en slik av pappan til xn. Kjempepraktisk når jenta vår var så lita at vi ik turte la henne leke alene på rommet. Da hadde vi full oversikt hele tiden.
lillespirenmin Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 hva med å heller faktisk sitte sammen med barnet å leke?
Gjest Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Sitter du å leker med barnet ditt bestandig? Wow, supermamma!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Genialt for hun mamman her inne som overvåka dattera og venninna som var på overnatting, tror det var forige helg.. Løp å kjøp!
Lille Filur Skrevet 7. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2008 Men jeg mener, hvorfor skal jeg vite hva barnet mitt driver med når jeg ikke er tilstedet? Jeg har ikke noe som er farlig på rommet. er barnet så lite at det ikke kan være aleine så synes jeg ikke at det skal være det heller. Vi har aldri hatt overvåkningskamera som babycall. Vi har med lyd, men det er jo for å høre om barnet gråter når vi har dørene igjen. Har faktisk aldri vært i mine tanker å bruke den når barnet er våkent. Men det er meg da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå