prebs Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Ja, en voksen. Ser for meg en litt kunstnerisk type : )
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Leona er fint og, om du ikke vil ha det assossiert med noenverdens ting
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Leona, da tenker jeg Sierra Leone og masse krig. Men var ikke det som var sp.målet;-) Jeg kjenner en Leonora, og det er datteren min på 1 år! Jeg assosierer det ikke med Sesam Stasjon, men har hørt folk si det før. Kan hende jeg var akkurat for gammel da det var Barne TV:-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Nei, men egentlig et ganske søtt navn synes jeg..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Jeg er født i 80 og så "aldri" på sesam, men er fortsatt det jeg tenker på. Men det gjør ingenting, Leonora var vel søt nok hun. Bedre enn med krig ja. Nydelig navn. Om jeg sier Alexandra, trur jeg fleste sier Lene først.. Verre det, med noen som er i lyset NÅ, enn for noen år siden.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 Jeg kjenner kun en Leonora, en kollega fra noen år tilbake. Derfor assosierer jeg navnet kun med henne. Hun er en utrolig vakker, snill og smart jente fra filipinene (skrives det slik tro?). Bare bra altså
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #12 Skrevet 7. november 2008 Min bestemor het leonora til mellomnavn, og min datter heter leona. Så jadda kjenner noen med de navnene. Men hun er ikke oppkaldt. bare ble sånn.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 7. november 2008 #13 Skrevet 7. november 2008 Vet om ei som heter Leonore. Det er finere synes jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2008 #14 Skrevet 7. november 2008 Flott navn til flotte jenter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå