elida08 Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Hei! Jeg bare lurte på om noen har hatt service på bilen sin i det siste og kan fortelle meg hvor mye dere har måtte betale for d... Var i dag og prisen kom på svimlende 5500kr.. flere som har betalt så mye?
Gjest Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Kommentar fra gubben her... "5500 er jo ingenting. Hva det koster kommer jo helt an på hva som er utslitt/ødelagt og må skiftes". Synes dere slapp greit unna det, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå