Gå til innhold

Hun betalte ikke for utdrikkingslaget!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifjor sommer holdt jeg utdrikkingslag for en venninne. Vi var bare de seks nærmeste venninnene. Det ble veldig dyrt, men det var vi alle enige om på forhånd. Vi har alle økonomi til det. Jeg la ut for alle, og fikk tilbake fra alle så nær som ei. Jeg har mint henne på det to ganger i ettertid, men fremdeles ikke sett noe til pengene. Nå er det et år siden og jeg føler det er for sent å mase. Syns likevel dette er ufattelig dårlig gjort og har lyst å få henne til å betale. For meg er det vanskelig å ha det samme forholdet til henne etter dette. Hun er en person som virkelig strør om seg med penger, så jeg aner ikke hvordan hun kan få seg til dette. Utdrikkingslaget ble ikke dyrere enn hva som var sagt når hun takket ja til å være med. Det verste er at hun heller ikke betalt for egen middag da vi var på penere restaurant og spiste. Også der la jeg ut for henne.

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på posten og få en regnings blankett du kan skrive på. Og gi til henne.

Skrevet

Gjeld blir jo ikke sletta etter et år, så bare mas, det ville jeg gjort! Utrolig irriterende med folk som ikke gjør opp for seg!

Skrevet

Vis henne dette innlegget, vis henne din frustrasjon.

Skrevet

Hvor mye penger er det snakk om da?

Skrevet

spør 1 gang til og slutt å legge ut for henne.

Skrevet

Legger selvsagt ikke ut for henne igjen, men ville jo ikke drømt om at noen kunne finne på noe sånt. Er da veldig ofte slik at forlover betaler og får igjen fra de andre.

Skrevet

Jeg ville ha krevd henne på pengene. Makan til frekkhet! Hun kan jo ikke blir sur på deg uansett, du har jo retten på din side.

Skrevet

Vil du miste en venn

så lån henne penger

sa alltid pappa'n min til meg. Ser hva han mener nå som jeg er blitt eldre.

Skrevet

Hei.. Noe lignende skjedde meg også. Vi var noen veninner som betalte inn penger til russebil. Da vi solgte bilen igjen tjente vi på det. Jeg fikk ikke pengene mine og sendte flere meldinger om dette.

Til slutt sendte jeg kontonummeret mitt og sa at hun kunne bare sette inn pengene her. Da tok det ikke lang tid før jeg hadde pengene mine!

Så det er mitt tips: Send henne kontonummeret ditt og be henne sette inn pengene for utdrikkingslaget i fjor!

Veldig frekk denne venninna!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...