togutter Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 etter 17 pp er jeg endelig gravid!! Testa stort kryss 1 dag før IKM... Jeg tror det nesten ikke!
Strandloppa og lillebror Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Gratulerer:) Da var det på tide at det ble din tur!! Lykke til videre!
atsjo Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Gratulerer!! så kjekt å høre at de som har prøvd en stund også blir gravide tilslutt:) Virkelig fortjent=)
Østfoldjente*85* Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 GRATULERER så mye!! Det var virkelig fortjent etter denne prøvetida.. Kos deg med magen og håper svangerskapet går knirkefritt:) Håper det er min tur snart også..
Kjærlighet <3 Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Så bra!! :-) Gratulerer masse! Etter 17pp er det vel fortjent :-) Kos deg med spiren!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Gratulerer sååååå mye =) Ønsker deg ett fint svangerskap, fødsel og barseltid!!! Lykke til videre!!! Klem fra
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Gratulerer så mye med spire!!! Må være helt utrolig etter å ha måttet vente så lenge! Krysser fingrene for at den klorer seg fast :-) Lykke til og kos deg MASSE i svangerskapet! Det er ei helt utrolig herlig tid!
BabyMe Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Gratulerer så masse! Og masse lykke til! La spira gro!
malla85 Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 Gratulere så mye!!!!!! Og lykke til Håper jeg er like heldi til neste uke!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Gratulerer så masse og kos deg med svangerskapet og den lille som kommer!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå