Mille** Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Har kjøpt meg en stilig, sort minikjole i dag til julebordet, men hvilken strømpebukse skal jeg ha til? Helt sorte, sorte gjennomsiktige, hudfarget, netting.....forslag? )
metaMORfose Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Woohoo. dette kan jeg si noe om for en gangs skyld! )) Har nemlig også kjøpt meg kjole, og fikk tips i butikken. Det kommer nemlig an på hva du skal ha ved siden av, og hvor pyntet du skal være. Og om du har lange bein/korte bein osv, spiller også inn. Skal det være pyntet og du har såkalte "normale" bein så skal du ha hudfarget. Skal det være mer rocka så kan du ha sorte og friske opp med kule sko, f.eks. Nå er jeg stolt - mitt første motetips!! Takk Sina! Fniiiisss
Mille** Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 Hehehe.......Har prøvd den med hudfarget, og følte det ble feil......har vel forresten normale bein, er 168 cm høy (lav) og slank. Lurer på om jeg vil gå for en litt rocka stil, altså ikke stivpyntet. Hmmm......må prøve meg litt forskjellig tenker jeg. Har sinnsykt lyst på knallrøde sko da, med høøøøye heler. ;o)
Mille** Skrevet 7. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2008 http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=117102&qProductColorId=14&qNavigation=categories&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=14&qBrand=&qClass=3&qGroup=14&qStyle=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=6&qFilterType=0&language_id=3&gender=1 Kjolen er ganske lik denne, bare at den er like lang hele veien rundt. ) Lang link, håper den funker. ;o)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Veldig flott kjole!! Tror jeg ville tatt en svart gjennomsiktig strømpebukse. Prøv det og gi oss tilbakemelding:) Gleder meg til å høre hva det ble til. Jeg er ikke noe god med mote i det hele tatt bare så det er sagt..
Gjest Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Hvis du har mønster på strømpene ser leggene dine større ut, bare så det er sagt. Har nemlig brent meg på det selv. Har ikke verdens slankeste legger i utgangspunktet og holdt på å få sjokk da jeg så bilder av "tømmerstokkene" i etterkant. Da hadde jeg bare sorte strømpebukser med hullemønster i...:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå