mamsen labamsen Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Skal lage bløtkake til 5 årsdag i kveld. Noen tips til hva jeg kan ha som fyll?
Blind Gudinne Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Jeg pleier å ha krem blandet med syltetøy i "1 etasje" og vanlig krem med bananskiver på i "2 etasje". Nam nam...
Trouble Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Prøvd med litt knust daim inni??? Smakte det i en hvit dame og det var utrolig nok kjempegodt ... kan tenke med det samme med bløtekake ))
Mockanin Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Jordbærsyltetøy og vaniljekrem er en slager hos oss. Er bunnen todelt, så får dem hver sin del ellers blir det bare lagt i samme del med litt krem mellom. Kjeeeeempe godt og friskt.
Monajenten Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Jeg liker ikke vanlig krem så jeg lager aldri kake med det:-P Pleier stort sett å ha ett lag med vaniljekrem og bringebær/jordbær og ett lag med vaniljekrem og blåbær. Får alltid masse skryt.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Førstelag med vaniljekrem og banan.. Andre lag krem blander med bringebær og mandariner på boks.. Så krem på toppen og rundt.. Heller fruktjuicen på alle lagene før fyllet går på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå