Gå til innhold

Legen fant ikke hjertelyd i dag... 12+1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har opplevd det?

Forrige svangerskap hadde jeg mange Ul, så dette var liksom min første mulighet til å få en bekreftelse på at alt er i orden...

Legen var ikke vant til å bruke doppler, og sa at jeg IKKE måtte bli bekymret dersom han ikke fant den... Men likevel så tenker jeg jo litt på det.

Er ikke lenge siden jeg fikk nr 1, så jeg kjenner livmoren godt allerede...

Hmm, flere med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vell egentlig for tidlig å høre hjertelyden.Det gjorde ikke legen med meg heller.Han sa det er vanlig,og det er mest vanlig å høre hjertelyden rundt uke 20.Så tror ikke du skal bekymre deg for det!Det er ihvertfall min erfaring!Hilsen i uke 26

Skrevet

du kan ta det med ro,ikke vanlig å høre det så tidlig! etter uke 14 sa legen min, jeg fikk høre det i uke 15 ca,men noen hører det senere! husk at det er veldig små forhold inni der så tidlig,og kommer ann på plasseringen til baby og sånn også, vi måtte lete ganske lenge før vi fant den!

Skrevet

hei

du skal bare ta det helt med ro..var selv til jordmor i går og like langt som deg på vei....fant ikke hjertelyd her heller...

såg på helsekortene til de andre 3 barna mine og det var kun nr 3 de hørte hjertelyd så tdlig....ikke med de to første heller.

Skrevet

ta det med ro:) legen fant ikke hjertelyd på meg i nuke 13 og jeg ble veldig bekymra. fikk da komme inn til ul for å se at alt va ok:)

Skrevet

Hørte det ikke før uke 16, og tilogmed da sa JM at det kanskje var for tidlig..

Skrevet

Takk for mange gode svar:-)

Innerst inne vet jeg jo at det er tidlig, men man blir alltid litt usikker...

Og da er det godt å høre fra andre!!

Skrevet

Æ e 14 uke idag,har vært på 3kontrolla tell nu,å di finn aldri hjertelyden..Idag blei æ sendt tell ultralyd å dær va liv,en nydeli liten baby;:)

Skrevet

Var nettopp hos legen i uke 12+3 og vi hørte først ikke hjertelyd vi heller. Legen skulle til å gi opp, men jeg insisterte på at han presset doppleren lengre ned, og litt hardere mot livmora siden den er så godt gjemt der nede, og da hørte vi lyd etter mye om og men. Andregangsfødende som deg, og kjenner livmoren godt.

Men min lege sa også at det var vanlig å ikke høre hjertelyd ennå, så det skal ikke være noe å bekymre seg over.

Skrevet

Han fant ikke hjertelyden hos meg heller da jeg var kommet like langt som deg. Jeg ble også litt usikker, så det var godt da jeg fikk høre den i dag (er 15 uker)

Skrevet

jeg har vært så heldig å hørt den fra uke 12.

og funne den hvergang jeg har vært på kontroller.

men jeg tror det har mye med legen og jm å gjøre..

i går var jeg hos legen og kan ikke si han hadde en moderne dings for å lytte etter hjerte med..hehe

men etter å ha lett en stund på samme steden holdt han på å gi opp.

da sa jeg at de andre gangene jm hadde lytttet hadde hun funne den på siden av magenså han prøvde en gang ti..og der var den:)

Skrevet

jeg har en egen babywatsh,og jeg fant hjerte med en gang:) er 12+5 i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...