Gå til innhold

Hva skjer på Journalskriving?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer på journalskriving? vet ikke hva det er jeg? har ikke blitt forklart. Det vell noe me fødsel å gjøre. Men aent vet jeg ikke.

Er det Ultralyd på journalskriving?

Åsså lurer jeg på hvordan finner jeg ut om det er vanlig fødsel eller seteleie? Veldig redd for seteleie. Finner de det ut på journalskrivingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What? Journalskriving? Aldri hørt om. Høres ut som noe som gjøres på bakrommet uten at du har noe med det å gjøre iallefall.

Leie til babyen sjekker man på vanlig kontroll fra ca uke 35.

Skrevet

Hmm.... når eg var på den ordinære UL, så sa de at jeg måtte komme på journalskriving. Vi fant en tid til vi kunne gjøre det.... Vi fikk time til å komme på sykehuset..

Skrevet

HÆ??!!?! *ler litt*

Alts.. jeg har jobbet som sekretær i flere år på sykehus og holdt på med journalskriving, men om d er d samme som jeg har gjort aner jeg ikke... hmm...

I min betydning iallefall så er journalskriving at det blir skrevet i journalen til pasientene for hver gangn pasienten har vært inne til kontroll etc..... men tror neppe dette er d samme som du mener.....

Har aldri hørt om dette... rare greier..... håper d blir oppklart!:)

Skrevet

Hei på deg

Journalskriving er at du møter på sykehuset og så skrives du på en måte inn, du prater med en JM men hun undersøker deg ikke.

De skriver inn mor og fars navn og litt sånn.

Svært lite spennende, men du får som regel mulighet til å spørre litt og det er jo fint.

Sist rakk vi ikke jorunalskrivingen og jeg hadde masse spørsmål som jeg ikke hadde fått svar på før fødsel

Denne gangen hadde jeg nesten fler sp siden jeg har vært igjenom en fødsel før

Ikke alle sykehus som har dette da

Skrevet

Heei Herkules!

Ok, godt at en vett hva det er =D hehe. Begynte nesten å lure.....

Takk for svar =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...