Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 jeg har ei jente, hun er 7 mnd og nesten helt umulig å skifte bleie på, bare vrir seg, fordi hun absolutt ikke vil ligge på magen. det er jo helt håpøøst å ta bæsjebleiene. det er jo håpløst å tørke en rompe som hopper hit og dit og snur seg. så nå har jeg begynt å tørke av det verste med klut/våtserviett og tar resten under vasken med rennende vann, men det jeg lurer på er hvordan i huleste kan jeg få hun til å ligge rolig? ikke akkurat fristende å vaske stumpen hennes under vasken på f.eks et kjøpesenter må jeg si! noen med tips, råd eller erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Jeg anbefaler å legge henne på ryggen, ikke magen..
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Gi henne noe å holde i .Det kan være en leke,stellekrem osv.men noe som fanger oppmerksomheten hennes. Eller syng. Det funka på min gutt.. Men tror det er ganske normalt at de vil snu seg hele tiden i den alderen.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Jeg begynner å få problemer med det samme, og min er bare 5mnd! Blir bæsj utover hele stellebordet Kan tenke meg at det blir håpløst når de har blitt 7mnd ja!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Sønnen min også klin umulig. Jeg synger en teit sang jeg finner på med masse rare lyder, lager prompelyder, kulyder etc og det syns han er kult og dermed holder han fred og er rolig. hvertfall i 5 sekunder...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 hahaha godt å høre det er normalt. min er 6 mnder og vrir seg hele tiden. en plage hver gang! må bare være suuuper rask:)
birrisj05.02.09 Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Gi henne noe hun kan holde på med - og legg henne på ryggen.. Omså bare ei salve eller noe sånt, det fanger oppmerksomheta..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 skrev jeg at je la henne på magen? mente ryggen da.. men hvertfall rå har jeg prøvd å gi henne noe å se på, leke, salve, bleie, alt mulig, men hun er ikke interresert i å ligge på ryggen uannsett! synge funker noen ganger bare, og ender med skrik og skrål og at det er umulig.. skikkelig irriterende og vanskelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå