Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 holder på å avvenne babyen med nattamming. det innebærer naturligvis en del vræling på natta. bor i blokk så naboene hører det garantert. kan de si noe på det egentlig?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 De fleste holder vel ut barneskrik i noen dager.. Jeg bor i blokk, og hører naboungen skrike hver eneste natt. Men hører da også sexstønningen til naboene under meg midt på natta. Vet ikke hva som er verst.. Men sier ingenting på det! Det gir seg jo i løpet av en time.. Når man bor i blokk, må man regne med dette! Ellers kan de skaffe seg en enebolig..
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Kan forstå folks ønske om ro. Men å forlange at en baby ikke skal skrike er rimelig nazi, etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 De kan klage, men det er jo totalt meningsløst å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 utrolig! fikk tre svar på ca.4 minutter! veldig greit å spørre her inne:) takk
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Jeg hadde klikka! Hvorfor skal ungen skrike da, selv om du driver å avvenner? Har aldri latt mine barn skrike, har tre, og både natavvenning, sove alene osv osv har gått fint uten skrik.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Selvføgelig er det ikke umulig at dem skrier! HI: For å si det sånn- sannsynligheten for at de vil klage er vel større når du må bruke 2uker på å avvende en på 2 år og 2netter på en baby. Sært å kage på barnegråt! Jævlig sært faktisk
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 da får jeg bare håpe at jeg ikke har mennesker som deg til naboer da ;-)
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Er du klar over at man ikke alltid velger om barna skal skrike eller ei?... Selv om du har vært så heldig at barna har sluttet å skrike, så er det ikke slik at det til enhver tid for absolutt alle finnes løsninger/atfred som får barnet momentant til å slutte med skriking (i såfall metoder som helst ikke bør se dagens lys...).
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 "har aldri latt mine barn skrike" Aldri? Hva gjør du for å unngå dette? Teiper munnen dems??
birrisj05.02.09 Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 Babyer har like rett til å uttrykke følelsene sine som oss voksne.. de bare kan ikke klokka.. dessuten må man jo tåle litt om man velger å flytte inn i ei blokk..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #12 Skrevet 7. november 2008 Jeg bor i en lavblokk og har en sønn som har sovet som en drøm siden han ble født omtrent. Men av og til må mor stramme inn litt. Gjerne etter at han har vært syk, vi har hatt mye besøk, eller vært mye borte på besøk. Da sovner han ikke like gjerne, og vil helst være oppe. Det har kanskje skjedd ett par tre ganger, og da skriker han. Så sinna, så sinna! 2 ganger har jeg da opplevd at nabo ved siden av (et ungt, uvitende.. (uten barn)) har Banket i veggen! Dette har vært i 23-2330-tiden.. Skjer det igjen, så kommer jeg til å troppe opp ved døren deres og fortelle dem hva som skjer når man lar barnet få viljen sin gang på gang. Det er jo litt søtt da.. at de tydeligvis tror det bare er å fortelle barnet at han ikke må skrike så høyt..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #13 Skrevet 7. november 2008 Aldri! Tja, førstemann har jeg "målt" i tjue minutter, andremann ca tjue og sistemann ca 40 min, de er 6 år , 1,5 år og 4md. Minuttene her er altså totalt hva de har grått i hele sitt liv, utrøstelig pga feks magesmerter o.l. vi har ikke trengt å bruke gråtemetoden til NOE,nei og heller ingen andre uortodokse metoder. Bare nærhet, trygghet og ro... Mulig jeg er rar, javel, men ungene , de er jævlig harmoniske :-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #14 Skrevet 7. november 2008 Så hvis naboparet hadde krangla, skreket og hatt seg, på kvelden da (for de kan jo klokka) så kunne de bare sagt at de uttrykkte følelsene sine så hadde DET også vært greit? Kveld på kveld på kveld.............?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #15 Skrevet 7. november 2008 næmen HI da... sjekk om barna dine har hjerneskade eller noe. du bruker all din tid på å skrive inlegg på anonym forumet og barna dine blir ikke ordntlig stimulert. helt sikker på at dem manger noe. huff stakkars barn.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #16 Skrevet 7. november 2008 Du anonyme med barn som aldri har skreket: Jeg regner med du skriver det bare for å være "morsom", men hvis det er tilfelle og du virkelig mener det, så må jeg si at du er ganske uvitende. Du er kanskje veldig ung? Under 25? Ikke alle er så "heldige" med sine barn, noen får faktisk barn med kolikk, søvnproblemer osv osv. der man faktisk ikke KAN gjøre noe med skrikingen. Man kan ikke ligge 12 timers natt med puppen i kjeften på ungen for å få han/hun til å tie stille, noen ganger MÅ de gråte litt. Men selvsagt ikke hvis de er stumme, slik som dine.
birrisj05.02.09 Skrevet 7. november 2008 #17 Skrevet 7. november 2008 Vesentlig forskjell på babyer og på voksne.. Noen babyer gråter fordi de har vondt i magen.. skal man da tvinge barnet til å holde kjeft?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #18 Skrevet 7. november 2008 Jeg er ikke under 25, faktisk over 35... Jeg mener ikke at skrikende barn som skyldes kolikk osv er noe man selv har skyld i, men her skriver HI faktisk at hun har tenkt å LA barnet skrike pga nattavvenning, dette går het fint uten skriking... Ungene her har aldri hengt i puppen 24 timer i døgnet, ei heller er de stumme. Blide, pludrende og fornøyde er de. Det er det dummeste jeg leser når noen skriver at noen ganger MÅ de gråte litt... En to tre måneder gammelt barn som MÅ gråte litt.. JA værsågod, her i huset får de slippe, og de har blitt veldig rolige og trygge av det. Funker her, kanskje ikke hos deg. Ikke enige, nei, det er helt greit for meg.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #19 Skrevet 7. november 2008 Hvem nattavvenner når barnet er to mnd. gammelt? Det er vel ikke snakk om å la spebarn ligge og gråte...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #20 Skrevet 7. november 2008 Jeg har akkurat avvent min 4,5 måneder gamle baby uten gråt.. Helt enig i at gråt ikke er et nødvendig onde..
OsloMor Skrevet 7. november 2008 #21 Skrevet 7. november 2008 Min idiot av en nabo prøvde å sammenligne at mine unger gråt om natta med at han spilte høy musikk. Forklarte han da at jeg gjorde alt som står i min makt for å få de til å slutte, og kunne dette løses med en volumknapp (slik som i hans tilfelle) så hadde jeg benyttet den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå