Gå til innhold

Trenger motetips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en stilig, sort minikjole til julebordet, men hvilken strømpebukser skal man ha til sort kjole? Helt sorte (som man ikke ser igjennom), sorte gjennomsiktige, netting, hudfarget.....hjelp! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorte med mønster,sorte 40 denir (ser ikke helt igjennom som de tynneste på 20 denir)

Skrevet

Hehe.....det var to forskjellige. ;o)

Flere?

Skrevet

Sort minikjole uten mønster, forskjellig stoff, stoff som gjør mye utav seg? Da kan du ha mønstra hvis du vil. Ville gått for en litt dekkende sort (som hun over sier) eller vanlig hudfarget. Tynn sort blir ofte feil, synes jeg. Netting kan bli litt i frekkeste laget for minikjole.

Skrevet

Kjolen er ikke så ulik den som hun programlederen i skal vi danse har på seg i dag, bare mer struttete i skjørtet, og litt kortere. Ja netting blir kanskje litt for frekt, prøvde den med både hudfarget og helsort, følte ikke det ble helt riktig. Prøvde også med en slags "blondete" strømpebukse, ble ikke riktig det heller.....

Mulig dekkende sort blir bedre hvis jeg ikke har sorte sko?

Skrevet

Hudfarga, uten shimmer, er alltid finest :-)

Skrevet

Enig med hudfarga. Men jeg liker best shimmer jeg da;)

Skrevet

Hvis du finner hudfarget strømpebukse som VIRKELIG passer til din hud, kan du gå for det. Ellers ville jeg valgt sort gjennomsiktig.

Men jeg syns det er sexy med netting utenpå da, trenger ikke være for frekt, det:-)

Skrevet

Du kan jo benytte sjansen til å kjøpe at par lekkre røde sko og ha en tett, sort strømpik? Vi trenger alltid flere sko!

Skrevet

Definitivt hudfarget. Det er lov å vise litt hud :)

Skrevet

Hvis du vil at beina dine skal se lange og fine ut må du gå for tynn svart:-) og helst ha svarte sko også.

Kjører du hudfarga og har svarte sko ser beina dine mye kortere ut.

Skrevet

Ja, syns faktisk at bena mine ble litt stubbete med den hudfarga strømpisen!

Hmmmm......takk for svar jenter. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...