Gå til innhold

Drømmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt noe syke drømmer i det siste. I natt drømte jeg at jeg fødte tre gutter å to jenter. Å alt stod på hode. Jeg klarte ingenting. Off det ble helt katastrofe...

Noen andre som drømmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, ja.. hadde en syyyk drøm tidligere i svangerskapet... hadde et sinnsykt langt svangerskap,og så kom det aldri noe baby, blei litt lei av ventinga, jeg hadde så mye kjærlighet å gi til en baby,massevis av morskjærlighet jeg måtte få utløp for, så vi skulle kjøpe oss en baby.. men det blei ikke en baby, det blei en minigris i stede!! den var stygg og fæl med sorte strie hår, men jeg elsket den som om den skulle vært min egen baby, den fikk masse kjærlihet, og jeg gikk rundt med minigrisen i armene mine, passet på å støtte nakken og sånn.. jeg hadde tatt på den en blondekyse og syntes det var det vakreste i hele verden...

ganske sykt å våkne opp etter en sånn drøm, og innse at det foregår så mye sprøtt inni hjernen min.. var rimelig flau når jeg våkna!

Skrevet

hehehehe :D stilig drøm. Jeg hadde også en en drøm, der jeg hadde født jenta vårs. Så skulle jeg skifte bleie på henne så ble hun om til ett marsvin. Men jeg reagerte aldri hehhe..

Skrevet

eg har hatt mange sjuke drømmer i løpe av svangerskapet!

en gang drømte eg at fødselen var i gang og at det kom 4 jente i stede for 1 gutt. blei heilt forkava og stressa vilt med det at vi kun hadde vogn og utstyr til en baby sånn at vi måtte bære alle babyane når vi skulle handle og at dei ikkje hadde nok kle osv.

en anna gang drømte eg at fødselen starta på kjøkkenet til mormor og at lillegutt kom ut navlen min av alle ting! ambulansefolka berre sto og såg på og gjore ingenting. Så våkna eg heldigvis!

det er den verste drømmen eg har hatt i heile mitt liv. så er evig glad for at den ikkje var særlig lang!

Skrevet

Jeg hadde en skikkelig graviditetsmareritt her. Jeg våknet av at jeg var gjennomsvett av marerittet. Drømme-jeg'et var på restaurant der det var mulig å se kokken lage maten. Jeg observerte hvordan han hadde på seg plasthansker og håndterte kyllingfile med hendene. Etterpå brukte han de samme hendene uten å ta av seg hanskene eller vaske seg og danderte pent risen på min tallerken.

He, he. Det morsomme er at jeg virkelig var gjennomVÅT av svette av denne drømmen og våknet opp med et skrik.

Skrevet

meg og lille gutt

Off for en forferdelig drøm. Fårstår godt at det kan ver den værste drømmen din.. =P

Skrevet

heheheh.. alt mulig kan bli til marreritt.. hhe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...