Gå til innhold

Min store frykt som alenemamma....

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/art/drap_sverige/tiltale/3656860/

leste her at toåringen ( andre artikkelen sa ungan var 3) var alene med liket av moren i 1 døgn etter drapet.

Dette har jeg tenkt på før, enn om noe skjer med meg, at jeg plutselig dør, skader meg så jeg bare blir liggende uten å kunne røre meg eller snakka. Jeg har jo to små å blir kvalm bare tanken på hvordan de ville opplevd situasjonen :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, jeg og ei venninne hadde daglig kontakt da gutta var så små. Og Vi hadde deal på at om det var en dag vi ikke fikk tak i den andre, så skulle vi sjekke det ut!

Så jeg har ringt ett par bomturer til moren hennes og meldt min bekymring.

Men heller en gang for mye enn forlite.

Få som etterlyser en når en er hjemme i perm og verken har jobb eller barnehage.

Skrevet

huff så ekkelt!!

det er vel forsåvidt minimal sjanse for at det skal skje oss noe slik at barna blir utsatt for noe slikt. Men er ikke koselig å tenke på at det kan skje en ulykke e.l. som barnet er vitne til!!

hvor tidlig kan man lære barna å ringe 113 da?

Skrevet

Føler du er nok ikke den verste i den situasjonen superglad, vi er mange som har daglig kontakt med deg.

Og har du ikke svart så hadde det nok blitt funnet ut fort hva som har skjedd:)

Skrevet

joda :-) mange jeg snakker med daglig, men jeg har jo også hukommelse som en gullfisk og glemmer ofte å svare på meldinger så er ingen som stusser ved det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...