Gå til innhold

Jeg har barnefri i helgen :) Men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sliten at jeg bare vil sove, sove og sove litt til. Er invitert ut båe idag og imorgen, men jeg tror ikke jeg orker. det enest ejeg vil er å glo på TV, lese bok og ta mange varme bad.

Dette er jo helt hpåløst og grovt misbruk av sjelden alenetid. Hvordan motivere meg selv til å komme meg ut av leiligheten denne helgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sove hele dagen i morra, helt til du skal ut (må ha tid til å pynte deg, også, selvfølgelig)

Skrevet

Del opp helgen! I dag tar du hjemmekveld, et langt bad, en god bok, tv og sover leeeeeenge i morgen. Så i morgen tar du det ettpar timer på badet, tar ansiktsmaske, barberer legger, hårkur og fiffer deg opp, skikkelig alenetid det og! Tar det en time på øyet utpå ettermiddagen og så på kvelden drar du ut på noe gøy! Da får du tid for deg selv, og morgendagen blir ikke ødelagt av dårlig form eller lite søvn, samtidig som du får treffe folk.

kos deg i helga!!!

Skrevet

Kos deg hjemme ikveld med tv, stearinlys, pledd, godteri og legg deg tidlig=) Sov så lenge du vil i morgen, og ta deg god tid til en deilig frokost og en lang deilig dusj/ bad. SÅ orker du sikkert å finne på noe gøy. Kom deg ut og kooooos deg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...